Gå til innhold

Til dere som har mistet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har jeg kopiert fra et annet innlegg. og er skrevet av hi:

Hvem tror du at du er som kan bestemme hvem som skal være på BiM og ikke??? Det er et åpent forum og det er ikke sikkert at alle digger deg heller, men de ber deg ikke finne deg et annet forum av den grunn. Gjør de vel?

Jeg hadde egentlig bestemt meg for og ikke dytte denne tråden opp igjenn. Men så leste jeg et annet innlegg som provoserte, rett og slett. Jeg fåreslår at du hører litt på deg selv Hi....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Jeg regner med at du ikke ble gravid på egenhånd, så hva med å snakke med barnefaren eller familien din?? Er du så patetisk at du må søke støtte over internett istedenfor i den virkelige verden? "

(sitat Trulte)

Dette er jo helt lavmål! Hva i all verden gjør man her inne hvis man mener det er patetisk...!? :) Hvis man kommer med slike utsagn kan man vel bare takke seg selv hvis man får hele forumet etter seg!

Og en helt annen sak er jo at det faktisk finnes folk her inne som har blitt "gravid på egenhånd" f.eks. ved hjelp av kunstig befruktning.

Skrevet

Stellasnella:

Hvis du skal sitere det noen har skrevet kan du ikke bare ta de delene som passer deg best, det er usmakelig. Her er det jeg skreiv:

Hvordan i alle dager kan du skrive" tydelig at du ikke har mistet selv"??

Jeg regner med at du ikke ble gravid på egenhånd, så hva med å snakke med barnefaren eller familien din?? Er du så patetisk at du må søke støtte over internett istedenfor i den virkelige verden?

DET OVER HER ER ET LITE EKSEMPEL på at man kanskje ikke skal plassere folk i båser, jeg har ingenting med grunnen til at du velger støtte her og ikke andre steder, det blåser jeg i.

Hvorfor er dere så opptatt av mine erfaringer? Bare fordi jeg velger å ikke dele de med dere betyr ikke det at de ikke finnes...

Igjen uthevet med store bokstaver, fordi dere hele tiden ser ut til å hoppe over poenget i innlegget! Jeg kalte henne ingenting, jeg kom med ET EKSEMPEL på hvordan ting KAN bli skrevet her inne...

Nå er jeg forøvrig ferdig med denne diskusjonen, orker ikke diskutere med folk som skjeller ut andre på personlig plan og ikke er saklig, det blir man usaklig av selv også...

Flott å vite at det er fritt frem for å legge ut detaljerte beskrivelser av SA/MA her, og vis det skjer med meg skal jeg jammen sørge for at håret reiser seg på ryggene når det blir lest. Gleder meg til å få trøst og støttende ord i etterkant, for her allting lov.

Skrevet

Uff dette blir bare grusomt trist.. Jeg skjønner begge sider i denne saken. Jeg er helt ny på dette forumet og blir sjokkert over "skjitslengingen" fra begge parter..

Jeg startet med å prise meg overlykkelig over graviditeten, men etter alle blødningstrådene og SA-trådene jeg leste så fikk jeg helt noia. Det virker for en førstegangsgravid som om at SA er dagligdags, noe som alle må igjennom et par ganger.. Jeg hadde selv 6 dager der jeg blødde litt, og fikk totalt hetta. Jeg skjønner at de stakkars som plutselig har mistet vil dele det med de andre på forumet,og jeg gråter med dere. Men på den andre siden føler jeg at SA fokuset dreper min glede over å være gravid. Så jeg skjønner også de som mener desse diskusjonene bør holdes til egne sider. Etter jeg startet å titte innom barnimagen.com, har jeg nesten blitt OVERbekymret. Har nesten angret på at jeg i det hele tatt tittet innom.. Uff, et hjertesukk fra meg.

Krysser fingre og tær for at vi ALLE blir så heldige at vi får oppleve å holde et lite gull i armene en gang!

Skrevet

Trulte : Ikke forvent dæ for mye symptati om du miste, du har oppført dæ altfor styggt, og holdt helvete med oss som har mista.

Linko :)

Lukke øran/øyan å kos dæ :)))

Ja, de fleste miste 1 gang, men ikke halvparten vet om d engang, dm får mensen, dog muligens litt sterkere.

Har man fådd positiv test og kommet sæ over ikm e sjansen stooor for å beholde ;)

Da e d verre med oss som har habituell abort, legan sir æ har 70 % sjanse for å miste.... Snakk om å ha oddsan imot sæ.

Om du føle bim ødelegge gleden over å være gravid bør du ta en pause på nån uker ;))

Kos dæ masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...