Gå til innhold

Nye BG V3 selges

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt nye BumGenius 3.0 tøybleier One Size selges. Ligger fortsatt i orginalpakka. Supre bleier! Ved kjøp av 10 stk, sender jeg med en rull med rispapir. Har diverse farger. Kr 170,- pr stk. Kjøper betaler porto. Tlf 95 12 52 48.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, så nå priser du deg opp iforhold til prisen du hadde i den andre tråden?

Folk er tragiske.

BumGenious koster 199kr, om jeg skulle betalt porto+ 170kr pr bleie så ville det faktisk vært billigere for meg å kjøpe dem i butikken.

Skrevet

For det første var de andre bleiene brukte, disse er nye. For det andre kommer porto i tillegg hvis man handler fra nettbutikker og. Så dette blir faktisk billigere uansett åssen du snur og vender på deg :-)

Skrevet

Nei, for porto fra bleieboden (som fører BumGenious) kommer på 59kr, om du ikke handler for 1500, da er den gratis. Om du skulle sendt meg 12 BumGenious, så ville det kosta meg rundt 120kr i porto, i tillegg måtte jeg betalt ekstra fordi pakken var så stor. Så det ville blitt rundt 170kr.

Da ville jeg ha betalt 2040 kr for bleiene og 170kr for portoen tilsammen 2210, når jeg kunne kjøpt samme bleiene ny for 2239 inkl porto. De 29 kronene tror jeg ikke teller så mye i det lange løp.

Hadde du valgt smartpost, så ville det kosta 170kr også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...