Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Vi har prøvd å bli gravide i over ett år nå uten at noe har skjedd... I morgen skal jeg til legen for å be om hjelp. Men for å forberede meg litt; hva skal jeg si til han, og hva kommer han til å si til meg? Hva skjer nå?

Hilsen uvitende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke, men dytter det opp så kanskje noen svarer deg. Det er sikkert fint om du forklarer så godt du kan hvordan syklusen din er, når du har el osv.. så mye mer tror jeg ikke du kan forberede deg i første omgang. Håper det ordner seg og at du med forholdsvis enkle triks kan bli raskt gravid :)

Skrevet

Tusen takk for svar! Ja, blir spennende og uvant uansett. Har jo aldri gjort dette før...

Skrevet

Fortell gjerne hva som skjer i morgen:) Jeg skal til legen i neste uka og lurer også på hva som skjer. Har prøvd i over 1 år!

Skrevet

Til floga!

Jeg var hos legen på fredag. Jeg viste han en oversikt over når jeg har hatt mensen de siste månedene, og han sa vi hadde prøvd lenge nok til at han ville sende meg til videre utredning. Han skulle egentlig ta gu, men siden jeg kjenner han ganske godt, ba jeg om at noen andre kunne gjøre det. Han henviste meg til en gynekolog med en gang, og jeg regner med jeg får time hos henne ganske kjapt. Jeg skal tilbake på legekontoret på min 15. og 25. dag i syklusen for å ta blodprøver (div. hormonnivå). Han sa også at mannen min måtte levere sædprøve. Jeg tenker å ta alle mine undersøkelser før mannen trenger å levere sædprøve...

Det var litt rart og tungt å sitte på venterommet, jeg ville egentlig bare gå derifra, men da jeg kom inn til legen, var det liksom helt greit å få snakka med noen andre enn mannen min om det. Har ikke nevnt dette for noen andre, så...

Lykke til med legebesøket ditt du også. Fortell hva legen sier til deg da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...