Gå til innhold

Eggløsning ca 16.11....noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært gøy om noen var i nærheten...så kan vi støtte hverandre litt. Og ikke minst; jeg kan spare mannen for litt av min obsession med å bli gravid! Er i min første pp, og regner vel ikke akkurat med at det skal klaffe på dette forsøket -er 30 år- men man vet jo aldri!!! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her! fyller 31 om noen dager :)

2 pp nå! masse lykke til!

Skrevet

Joda jeg har eggløsning ca den 16.11 jeg å.. :) Sambo er hjemme til den 15 så håper på lykke disse dagene.. :P

Jeg blir 23 18.11 å har en datter på snart 3 år.. :)

Skrevet

Ikke helt, men ca den 22-23 tenker jeg:)

Veldig spennende. 1pp her også, har to fra før og er 34 år.

Skrevet

Glemte å si at det er 1pp.. :)

Skrevet

Da var vi jo flere! I går var jeg på fest og ute til langt på natt, så det ble ikke noe sengekos...men i dag må sambo til pers igjen, he he. Satser på annenhver dag nå frem til EL, merker at jeg har en del sommerfugler i magen allerede. Hvordan lever dere i perioden mellom mens og EL? Drikker dere alkohol?

Skrevet

Hei.

Har el ca 17.11 =) Er snart 26 med en gut på 6 år.

Gleder oss masse til neste barnet så håper det klaffer fort =)

Skrevet

Jeg har også eggløsning ca 16.11.09. Er i min 1pp, så blir spennende. Har litt ustabile sykluser, men håper det går for det.

Skrevet

Jeg og..!!

Mellom 17.og 19 en gang..,litt ustabil har vært etter jeg mista i august.Nå venter jeg med lengsel og smerte..

LYKKE TIL TIL ALLE SAMMEN!!!!!

Dagene går sååå seint her;men en trøst vi er flere som ikke kan gjøre annet enn vente,vente,vente...klem

Skrevet

Hei jenter!

Hvordan står det til??

Når skal vi begynne symptomjakten? He he...utålmodig, jeg??

Lykke til, alle sammen!!!!!!!!1

Skrevet

er i samme båt og hadde eggløsning den 16.11...Vi hadde mye sengekos i denne perioden og er veldig spent på om det klaffet:)

Har en god følelse:)

Er i min 2pp, tidlig ennå, men håper på full klaff denne gangen.

Har en datter på 8 år og en ny baby er svært etterlengtet.

Ønsker alle masse lykke til:)

tenker at symptomjakten starter i neste uke:) he he...

Skrevet

fyller 31 på mandag jeg!

hadde EL den 16 såvidt jeg vet, og har hatt mensmurringer nå i 2 dager!! 2 pp her, som du ser av micket ;)

Skrevet

er så ivrig at jeg svarer på samme tråden 2 ganger, hihi! :)

Skrevet

Samme her! El rundt den 16.11. er 38 år og har hatt 2 SA i år. Dette er min andre pp etter SA. Er kjempe ivrig på å bli gravid igjen, og synes det stikker i venstre eggleder og har ømme pupper, håper veldig:-)) Har IKM den 28.11.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...