Gå til innhold

??? Need your help

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg venter på mensen.. 5 dager over IKM.. Bare negative tester.. Men så tok eg en EL test bare for å se.. Å den var positiv! Så då har eg eggløsning i dag/i mårå ? Bare å kjøre på då eller?

??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller så er du gravid...

EL-tester slår også ut ved en graviditet, av erfaring litt før (ved tanke på at du er 5 dager over IKM)

Men du kan jo ha sex for sikkerhetsskyld, da.

Lykke til

Skrevet

Oi, e d sannt? Kan EL tester slå ut på graviditet? MEn alle G-testene til nå har vert negative.. Yilogmed digital ukes..!! Men då e d vel forsatt håp:):) Hvis ikkje, så kan eg ver heldig å bli d nå dese dagene=)

Men seriøst? EL - teser?

Skrevet

Ved eggløsning skiller kroppen ut LH-hormonet, og ved graviditet skilles ut HCG-hormonet.

LH- og HCG-hormonet er meget like. Samme sammensetning, men de er speilvendt av hverandre.

En EL-test tester bare på sammensetningen, altså slår den ut på både LH- og HCG-hormonet.

En G-test "ser" på sammensetningen og formen på molekylet. Altså slår den bare ut ved en graviditet.

Forrige gang jeg var gravid fikk jeg positiv EL-test dagen før jeg i det hele tatt så noen strek på G-testen

Skrevet

Helt riktig! Fikk pos el-test 4 dgr før en grav test sist jeg var gravid, men denne gangen derimot: pos g-test og negative el-tester så det er ikke alltid de funker ser jeg nå. Håper du er gravid. klem fra meg som fikk positiv g-test idag!!

Skrevet

Ååå! Takk! Dere var snille! Ble litt klokere nå ja! Får ta en G-test om to dager igjen då! :) Utenom det så får eg humpe meg litt i mens..( I tilfelle ) ;) hehe!! Vil så gjerne ha en spire! Men dere...?? Fikk dere positiv G-test før/etter IKM? LEge såfall? Er dag 5 i dag... !

Kleeem

OG Gratulerer så masse!!! :) :) :)

Skrevet

Sist fikk jeg sterk pos el-test 5 dgr før ikm. G-testen ble svaaaaak positiv kvelden før ikm. Denne gang vet jeg ikke pga jeg mista den forige spiren i ma og syklusen er litt klussete. Men siden jeg testa sent sist vil jeg tro jeg er rundt 4 uker + -. Masse lykke til

Skrevet

Siden eg er 5 dager etter IKM, så virke d jo litt tynnt ut då.. ? For meg...

Skrevet

Har hørt om folk som først har fått positiv test 2 uker etter IKM.

Skrevet

Kjenner noe "stikking" i venstreog høyre side..Ikke kraftig, men når eg sitter iro så kjenner eg det litt liksom.. Noen som vet ka d kan være? har hatt d litt for ca 2 uker siden også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...