Gå til innhold

Da rykker jeg tilbake til start.....MA uke 11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kommet hjem fra planlagt UL grunnet MA i juli, hadde virkelig trodd det skulle gå bra denne gangen.

Magen vokste, sulten,trøtt osv men dengang ei..

Sist mistet jeg ihvertfall endel symtomer og fikk en dårlig følelse så var forberedt på det værste, men idag tilsa alt at det skulle være en levende baby inni der.

og der var en baby, en liten "perfekt" mini utgave,men det lille hjertet hadde sluttet å slå.

Mest sannsynligvis så var det jo sikkert flere feil, og det er det jeg trøster meg med.

Men nå har jeg gått mer eller mindre gravid siden midten av mai og det tærer på :)

Heldigvis oppi alt dette så har jeg en støttende mann og en liten prinsesse som gjør dagene lyse igjen :)

Ikke meningen å skremme noen, måtte bare blåse ut litt frustrasjon!!

Livet er ikke alltid like rettferdig!

Lykke til alle sammen!

Jeg er forhåpentligvis tilbake om ikke så altfor lenge!

(Tidl,nick: Mammaen til Helena,mitt første)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så leit. Mistet selv i uke 13+5 i juli. Hadde masse symptomer. Tok det svært hardt. Idag testa jeg positivt igjen og er livredd. Eneste jeg er litt glad for at symptomene er helt annerledes enn sist, mye mindre lissom. Men blir inne på bli gravid. Orker ikke flytte over enda. Masse lykke til i tiden fremover, vet hvor fælt det er, og grusomt å måtte gjennom det 2 ganger. Trøsteklem.

Skrevet

Det var leit å høre, syns jeg!

Mistet selv for 14 dager siden, og måtte ha utskrapning. Var på tidlig UL etter 7 fullgåtte uker, og da slo hjertet og alt så bra ut, men gyn mente at jeg bare var 6 uker på vei. Fikk en kontroll UL etter å ha mast litt uken etter. Da skulle jeg altså ha vært 8 fullgåtte uker etter min beregning, men fosteret hadde ikke vokst og hjertet hadde sluttet å slå.

Jeg hadde masse symptomer hele veien og ingen blødning. Dro kun på UL for å se at alt var bra før vi fortalte folk det!

Livet er ikke alltid rettferdig, nei!

Både du og jeg entrer nok 1.tri om ikke så lenge, skal du se:-)

Riktig lykke til i jakten på en frisk og fin baby, og jeg krysser fingrene for at du ikke trenger å jakte så lenge:-)

Klem til deg!!!!

Skrevet

Uff, all medfølelse til dere begge! Venter på brev fra sykehuset om når jeg får tidlig UL. Har mistet en gang fra før. Jeg er så redd for at det skjer igjen, det er forferdelig :( Masse ølykke til med prøving igjen!

Skrevet

Takk for alle svar :)

Gir ikke opp, har et nydelig bevis på at vi får det til og må vel klare å lykkes snart igjen:)

Men vet at nervene vil være i høyspenn neste gang,kommer nok til å ta flere tidligere UL selv om det ikke er noe enn får gjort om det skulle skje igjen..

La det spire og gro:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...