Gå til innhold

Er så lei meg. Bare gråter akkurat nå.

Anbefalte innlegg

Skulle nesten tro at jeg har fått et neg svar etter forsøk, men neida.

Har jo nå i flere år terpet ovenfor leger, gynekologer og sykehus og mine spottinger. Utredet, men ikke funnet annet enn at jeg har noe dårlig futt i eggstokkene mine, som kan være en årsak til dette. Dette fant de ut først da jeg ble tilknyttet Porsgrunn.

Venter mensen nå ved ukesskifte, og har spottet siden 31. okt. Skulle egentlig starte stimulering ved neste mens. Det har skjedd tidligere også at jeg har spottet så lenge, men mengden har nå vært større, med frisk blødning innimellom. Har nå de to siste dagene hatt en mer normal blødning, uten at jeg har noen mensenfølelse. Omsider har noen nå da (Porsgrunn) fått opp øynene for dette, og jeg skal nå inn til undersøkelse førstkommende mandag. Blir derfor ingen stimulering på meg denne runden. Helt enig m Pors i å gjøre det på denne måten, og slippe å kaste bort et forsøk når ting ikke er som det skal. Glad for at noen nå omsider tar meg skikkelig på alvor. Hadde uttak og innsett i uke 40.

Frustrert og fortvilet ;-(

Fortsetter under...

hei håpefull,

skjønner at du er veldig lei deg over at det ikke blir nytt forsøk riktig enda, og at du er fortvila over spottingene dine og kanskje du synes det er litt ekstra skummelt nå som noen har fått opp øynene for at dette faktisk kan være et problem?

Men prøv å se på det på den andre siden også: nå får du garantert den hjelpen du har etterlyst så lenge. Og med rett hjelp øker jo sjansene dine for at dette går bra til slutt, ikke sant? :)

Sender deg en varm trøsteklem. Det går bra til slutt, skal du se, spesielt nå som du vil bli ordentlig utredet for problemet!

Takk for trøsten;-) Veldig enig i det du sier. Går litt bedre nå, men ble helt satt ut i stad. Dette med spottingene har blitt bagatellisert i alle de årene jeg har hatt dem, men plutselig reagerte en sykepleier på Pors i dag. Kjenner jeg blir litt irritert også, for da jeg var der til konsultasjon hadde jeg med med blødningskalenderen min. Legen ofret ikke et blikk på den engang;-(

Veldig spent på mandagen..

Her som alle andre steder så må man stå på og forlange hjelp og bli hørt...dessverre..og i dette gamet så er man så sårbar og hjelpesløs...innimellom flaks at man møter et menneske som forstår eller kan hjelpe...

Slitsomt...men det ordner seg som regel, som kloke Sitron sier...

:-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...