Gå til innhold

treff for mars barn:):):)):

Anbefalte innlegg

Skrevet

venter mitt andre barn, har en gutt fra før, no vente vi ei jente:D

håpe på at nånn eintrisert i treff?

Svar her på innlegg, elr send mæ en mail vis dokker e intrisert:D hadd vært koselig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du la ut ett om marstreff, jeg om apriltreff, hva med å slå sammen de to treffene? :)) kanskje det blir bedre respons da?

Skrevet

ja det går ant ja:) jp flere jo bedre:) æ bare skreiv ett æ for ingen som svare på berken brev elr på treff sian???

Skrevet

blir jo dobbelt så mange med 2 terminklubber :D

du kan jo slenge opp ett treff om du gidder, til mars/april, en hverdags kveld feks, kanskje ikke så mange som er ute i permisjon enda..?

så skal jeg ialflall melde meg på å dra igang april-gjengen :)))

(sist jeg var her, så var vi februar/mars&april 20007-klubben, så dte går finfint an å kombinere 2 mnd ja :D mange av oss kommer jo til å krysse hverandre på sykehus og føde før og etter termin uansett :)

Skrevet

20007 faktisk ;)

vi var så fantastiske at vi kom fra fremtiden!! :P

Skrevet

jaja, seff kan gått bli me å sett sammens 2 3 mnd æ ja, har itj nokka å si nei, har bare lyst på bim treff:) syns d hva så bra sist gang æ hva, så hadd håpa det hva like my intresse for d nu å, men ingen som svare, hehe, men kan jo bare sett opp en dag og klokke slett å plass, så får vi nu skje om d kjæm nånn men så kjedelig og kom alein liksom.

Skrevet

Flott at noen tar inseativ. Jeg er med så lenge jeg har mulighet den dagen som blir avtalt. Har termin 31.03.

Gleder meg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...