Gjest Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Kort fortalt; Du setter den igang den dagen du får mensen, får du mensen på e.middag, starter du neste dag. Dette blir dag 1 i syklusen din. Den må brukes på samme ca samme tid hver dag, helg eller ikke. Men den har et slingringsmonn på 6 timer ) Så dersom du starter den første gang kl.09.00, så kan du teste når som helst mellom kl.06 og kl.12. D er lurt at d første du gjør om morgenen er å starte den, i tilfelle den ber om en test, testen skal gjøres med morgenurin. Første syklus du bruker den ber den om test allerede på dag 6, så ber den om tester hver dag til EL er over. Så starter du den på nytt dersom mensen kommer, da har monitoren "lært" seg syklusen din, så d blir ikke så mange tester da. Det er derfor viktig at du tester hver gang du blir bedt om d. Når den ber om en test, så tisser du på en testpinne, og klikker den inn i monitoren, så leses den av. Deretter forteller den deg om d er liten, høy eller maks sjanse til å bli gravid. Hendig !! ) Bruksanvisningen ligger på www.clearblue.com
Puppen og lillemor Skrevet 12. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2009 aha.. og jeg mener selvfølgelig digital fertilitetsmonitor.. haha Takk må kanskje kjøpe en slik til neste pp
Arashi Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Jeg har nettopp kjøpt en slik, er på dag 7 og veldig spent på om det fungerer skikkelig. De vanlige EL testene var bortkastete penger for meg da syklusen min er litt rar ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå