LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 fikk testene i posten nå, og klarte ikke ventet til i morgen tidlig og der kom det frem en SVAK men veldig positiv test!! =D åååå! =D håper dere alle også klarer det veldig snart!!! masse lykke til fra meg!!!! <3
zassy☆ Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Gratulerer LilleToa, så morsomt! Hadde du noen sympt? Når var ikm? Masse lykke til videre!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Gratulerer. jeg fikk også svak,men tydelig positiv m billigtest på formiddagsurin idag. Jippi.
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 12. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2009 jeg hadde utrolig vondt i korsryggen, men vet ikke om det var et symptom!! og i kveld har eg vært kvalm. hadde IKM på mandag, altså 3 dager siden =) Gratulerer Katta!!! =D blir kjekt dette! men jeg tror ikke jeg kommer så langt egentlig.... har hatt skikkelige mensmurringer, og jeg hadde en liiiten blødning i dag =( så får se hva det er, skal teste i morgen å se om streken ble litt sterkere
Luna har født. Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Ønsker deg masse lykke til Håper det går fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå