Gå til innhold

Noen som har opplevd at kjerringrådene har stemt?

Diddels

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nam nam for salt og syrlig mat! Spiss og lav mage, ja, så sannelig. Lite halsbrann? javisst! Og sannelig er det en gutt?

Jeg syns at disse rådene stemmer så godt, har de gjort det for andre også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilke av rådene tenkte du på da?? hver svangeskap er så ulikt fra person til person...synes det er vanskelig å danne seg et helhetlig bilde på hva om indikerer det ene kjønnet mer fremfor det andre.... min venninne hadde lav hjertelyd da hun ventet gutten men vi var utrolig kvalm begge to. Jeg fikk jente..

her er mine sypmt med henne... superkvalm i fire-fem mnd, uren hud, følelsesmessig -som en berg og dalbane (tok lett til tårene, ble fort sint og så kjempeglad igjen..), myye halsbrann, rund og høy mage, sank veldig på slutten, stort søvnbehov, godteri spes syrlige ting, dilla på jordbær, lys urin, når jeg gikk å kikka på babyklær ble jeg automatisk "dratt bort" til jente klærne uten at jeg engang visste kjønnet... alle tippa jente, kanskje 2-3 stk tippa gutt... ansiktet hovnet opp på slutten, la på meg 10 kilo.. kunne synes bakfra at jeg var gravid, vaiet fra side til side og hadde ekstremt lite sexlyst... hjertelyden 150 til 158... husker ikke alt:)

lykke til:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...