Gå til innhold

sykemeldt. går man da på personal møter!?!?!

Anbefalte innlegg

Jeg fikk forespørsel om å komme på personal møtet i kveld, selv om jeg er sykemeldt 100 prosent. Jeg er kvalm, har vondt i ryggen og er generelt bare veldig trøtt for tiden. Jeg føler ikke for å komme på møtet, men har ikke fortalt noen på jobb at jeg er gravid ennå. De vet bare jeg er sykemeldt pga. vond rygg. Dette er en vanskelig situasjon. Jeg vurderer å sende en sms hvor jeg sier jeg ikke kommer i kveld fordi jeg ikke er i form.Jeg er tross alt hundre prosent sykemeldt, og det gjelder jo også personal møter?

Fortsetter under...

Jeg har vært med på noen personal møter selv om jeg har vært 100% sykemeldt. Personalmøter er ofte etter arbeidstid, og hvis jeg har følt meg ok, har jeg vært med. Men har da snakket med sjefen på forhånd. Man føler jo at man går glipp av veldig mye...

Synes du skal kjenne etter jeg og snakke med sjefen, trenger ikke fortelle om graviditeten hvis du ikke er klar for det. Ser at dette innlegget er fra noen dager siden. Men da har du i hvertfall ett synspunkt ved senere anledning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...