BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Siden en får viruset i kroppen, er det noken sjans for at barnet kan bli smitta av sjukdommen gjennom melka? Og dersom en tar vaksina, får barnet så mykje antistoffer gjennom mor at barnet ikkje treng å ta vaksina? Lillegutt er 8 mnd. nå, og eg er så i stuss på heile vaksina.. Huff.. Vanskelig valg...
MiMa09 Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Jeg fikk beskjed av helsesøster om at baby ikke fikk noe særlig antistoffer via melka, grunnen til at vi skulle ta den var for ikke å smitte baby. gutten min er 3 mnd. Jeg ble litt uggen av vaksina, vondt i huet og trøtt, ikke noe verre. Merket ingenting på han.
BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 12. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2009 Ok. Nei, da er det vel berre å bite i det sure eplet å ta den (har en smule sprøyteskrekk, men det skal eg vel tåle) når eg får muligheten til det. Vil jo ikkje at verken lillegutt eller eg skal få den. Men syns det er ekkelt å skulle gi den til han.. Får høyre litt med helsesøsteren! Takk for svar! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå