Gå til innhold

hei MC81 !!(kan se igjen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei kan du se kjønn og hvordan svangerskapet mitt går?

er helt nytt svangerskap, men håper alt går fint!

babbydaddy er i usa har du noen følelse på gjennforening eller blir jeg nå alene med våre to barn og henne jeg har fra før??

takk, og kan se igjen om du vil, legger tarot ;)

Klem

han 050774

meg 080377

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

jeg synes det kan kjennes ut som om du får en jente!

Svangerskapet går fint, men er du kvalm? får opp kvalme så enten så er du det eller så blir du det mot slutten av svangerskapet.

har en følelse av at faren kan komme til Norge men da må du spørre han om han kan komme. Kommer ikke av seg selv!

Hvis du vil legge kort på meg så hadde det vært veldig gøy.

Trenger du fødselsdatoen min? dato. 290881

Lykke til!!!

Håper det ordner seg for deg!

Skrevet

hei hei

tusen takk!! så morro at du sier jente, for alle andre sier gutt, så nå ble jeg spent hehe

er ikke kvalm og har ikke kastet opp, og finner det rart. for med begge jentene jeg har fra før så har jeg kastet opp fra pos test og i ett kjør til 6.mnd og 8 mnd. men er jo bare i 5 uke, så kan jo enda komme :) selv om jeg ikke håper det hehe!

oki, vi har en løs plan om at han skal komme om noe år, men kanskje det blir annerledes nå med ny baby.. blir spennende å se!

jeg legger gjerne kort på deg, er det noe spesielt jeg skal se på eller bare generelt??

Skrevet

Hei

Jeg synes vel egentlig at det er morsomst å se hva slags medling kortene har til meg jeg. Så legg sånn generelt du!!

Skrevet

hei kjære deg,

beklager at du ikke har hørt fra meg, har hatt noen tøffe dager og mangler litt energi. har litt for mange tanker og sover dårlig, men håper ting snur nå og da skal jeg få sett på deg :) forhåpentligvis i løpet av helgen :))))

klem

Skrevet

hei,

er litt vanskelig for meg å legge generelle kort sånn her, lettere å være i kontakt med personen mens jeg legger slike legg nå som jeg er litt rusten, men prøver :)

første som kommer inn er at det har vært en tid med mye forandringer rundt deg, både økonomiskt og mentalt.. føler det har vært en periode hvor ting har vært tungt, men pga raske endringer er nå ting på vei oppover og du ser at den tunge tiden har nådd sin slutt..

føler det er en konflikt med en sterk mann og en litt yngre mann rundt deg, mulig det kan være noe barnefordeling.. men det løser seg på den beste måten ifht situasjonen.. det er en veldig sterk barnligenergi rundt deg, vet ikke om det er eget barn, barn i magen eller barn som kommer.. men denne gutten vil skape eller skaper mye glede ..

om jeg er helt på viddene så gi beskjed, så kan jeg prøve en annen stokk, var ikek så lett å koble på deg, føler du beskytter deg litt..

klemmeting

Skrevet

Hei

Ja jeg vet ikke om du var helt på viddene. Jeg er ikke i noen barnefordelingssak. Har 1 sønn og jeg og pappan hans er sammen og har det bra!

Jeg prøver jo å få et barn til. så det er klart det hadde jo vørt morro om du hadde sett det. Men sønnen min gir meg masse glede!!

har hatt en tøff periode, men ting holder så absolutt på å bli bedre og jeg har det bra!!

Vet ikke helt om den konflikten mellom en sterk mann og en yngre mann. Men men!!!

Tusen takk for kortlegget!

Skrevet

hehe der kan du se :)

jeg har sitti å tenkt på legget i dag, og jeg tror egentlig det ble helt feil.

etter jeg ble gravid så har jeg desverre endt opp med kort som skal være mine flere ganger når jeg legger på andre, så har måtte rense og meditere for å koble meg på den det gjelder..

men men kan prøve igjen om litt for å se litt mer :) synes jo det er morro og jeg lærer noe nytt av å se at det ikke treffer også:)

rop ut om jeg får lov å prøve igjen!!

klemmeting

Skrevet

Det fostår jeg godt!!

Jeg synes også dette er veldig morro og spennende og du må derfor gjerne legge på meg igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...