★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 12. november 2009 #26 Skrevet 12. november 2009 ja i usa overdrives jo alt så....;)bare eggerøret i mitt tilfelle så langt så ommelett måtte jo være å foretrekke!! mente hårspray til den frodige hårmanken vår jeg da hehehehe;))trodde aaldri jeg skulle misunne hårsveisen til mammaen til bart simpson fro å si det sånn...fantastisk hår asså!!!! me want!!!!!))
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 12. november 2009 Forfatter #27 Skrevet 12. november 2009 Kanskje hun har brukt Syranela siden det har blitt blått? Holder man på lenge nok kan vel mye rart skje??? Hårspray istf hormonspray på egga tenkte jeg... :-) Natta!
nifficat Skrevet 12. november 2009 #28 Skrevet 12. november 2009 Hahahahahahahaha...... Ler så jeg griner :-)
nifficat Skrevet 12. november 2009 #29 Skrevet 12. november 2009 Dette var noe av det morsomste jeg har lest på lenge !!!! Dere er utrolige, jenter.
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 13. november 2009 Forfatter #30 Skrevet 13. november 2009 Måtte bare lese over dette en gang til...måtte dempe latteren i stad for mannen lurte på hva jeg lo sånn av...hvordan forklare dette da??? Hi hi...tror jeg må ta noen knipeøvelser....he he he... Dere er jammen gode å ha!!! Natta.... (Ble litt skremt av dama i speilet i stad: fett, slapt, pistrehår uten striper, men med falma, bustete ettervekst...tenna ikke helt på tørk enda...) Kommer til å sovne med et smil i kveld...enkel å glede! :-0
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. november 2009 #32 Skrevet 14. november 2009 hehehhe:)) lo godt jeg også du;) mannen måtte også lese og konkluderte med at vi var litt vel sprø men at det var morsomt at vi har disse sidene da:))) hehehehe.. lo s jeg rista ett par ganger hehehe:)) det var en herlig slutt på kvelden min ihvertfall:)) tror kanskje det var synarela hun fikk blått hår av jeg(?)iiiikk... hva hvis vi også får gule unger sånn hun fikk???? hahahaha:))) også får vi tenner på tørk i tillegg....må si vi er velsignet:))) nå skal jeg ned til en venninne å drikke øl og preike skit hihihi:))kanksje når vi alle har fått våre søte små at vi skulle ahtt en sånn brennsynarelaflaskenefest:)))der alle må farge håret blått ala simpson (de som har hår igjen vel og merke!)hehehe:)) ha en fin kveld nurket og ale dere andre!)) glad vi har hverandre,,,,,klem:)
Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 14. november 2009 #33 Skrevet 14. november 2009 MYE bra poeng og erfaringer her...SIGNERER!!!)) (p.s skal til frisør til mandagen, hun begynner vel å lure hva jeg har drevet på med i det siste.....) Forresten; håret mitt blir MYE fortere fett også!!
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 14. november 2009 Forfatter #34 Skrevet 14. november 2009 He he he.... Lurer på om jeg må fremskynde frisørtimen min...etter denne tråden synes jeg at jeg ser enda værre ut...jeg som akkurat hadde spart ut håret...tror det blir saks og helbleking... :-)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 14. november 2009 Forfatter #35 Skrevet 14. november 2009 HVOR LENGE VARER DETTE SKAL TRO? Synes håret er fett og løst veldig lenge etter spraystopp!
Stjernemagnolia Skrevet 6. mai 2010 #36 Skrevet 6. mai 2010 Ting jeg ikke viste om IVF og medisiner?.... Hysterisk morsom dette her så jeg dytter den opp.
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #37 Skrevet 7. mai 2010 Ha ha ha ha...vi hadde det veldig festlig under denne erfaringsvekslingen...må nesten lese dette en gang til...he he he....
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #38 Skrevet 7. mai 2010 Og her sitter jeg faktsik i mai med rar sveis og ettervekst i to etapper...jeg ser når jeg hadde de forsøkene før jul... Utrolig vittig...... Tøysekroppen??? Dette må du lese omatt...
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 7. mai 2010 #39 Skrevet 7. mai 2010 Husker jeg lo godt til denne ja når den "raste" som best før jul. Nå sitter man her selv med massivt hårtap. Så massivt at jeg vurderer å skinne meg helt... Vi får jo se hvordan det blir litt lengre ut i prosessen..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. mai 2010 #40 Skrevet 7. mai 2010 JA HEHEHEHE:)) herre min guuuud for en tid....er det virkelig sååå lenge siden? husker det som igår jeg satt her og å lo så tårene trillet!! fikk meg en god latter nå også og utrolig glad jeg er ferdig med den sprayen!!! bank i bordet!!! lykke til alle sammen:))) kjekt å se den bli dyttet opp igjne...ikke mist motet jenter dette går bra...gjenstår bare å se om vi får gule unger nå *iiiikk*
Stjernemagnolia Skrevet 8. mai 2010 #41 Skrevet 8. mai 2010 Hvordan ser egentlig håret ditt ut nå etter snart 10 forsøk? Ser for meg Karius og Baktus.....
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #42 Skrevet 9. mai 2010 He he he...... Vet ikke om det var meg du mente? Men håret er ikke slik det pleier å være...fyldig innerst og pistrete som sukkerspinn ytterst...og helt merkelig...flatt og elektrisk... Men det kan jo ha noe med graviditeten å gjøre og... Jeg hadde ikke lange spraykurer hver gang...det var de to i -09 som var ille.... he he he he...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. mai 2010 #43 Skrevet 10. mai 2010 her er håret sitt gamle jeg igjen...sånn ca ihvertfall;) men hadde en lang tur til frisøren for en mnd siden for å ordne opp i fuglereiret der oppe.. så nå er det blankt og fint igjen men knasker enda ekstra b-vit og kurer det jevnlig minst 2 ganger i uken...angst for hårtap igjne hehehe:) hårstrikk fjernes med den aller største forsiktighet så ikke noen tuster følger med hihihi;)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #44 Skrevet 10. mai 2010 Knis T.... Håret annerledes denne graviditeten enn siste...mer kviser...rart hår...misster litt faktisk...og superkvalm...merkelig...andre hormoner i babyen kanskje? He he he...denne tråden er så vittig....
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 11. mai 2010 #45 Skrevet 11. mai 2010 hihi:) ja det tok litt av på denne tråden tilslutt hehehe:) artig!flirer hver gang jeg skroller meg igjennom:)) jaaa bare se på t det er andre hormoner ute å går denne gangen;) jeg er så lik som sist som det går an så her tror jeg på en litten gutte tass til;)ser for meg en liten gutt med masse lykketrol hår og knall blå øyne som pappaen ogmeg selv....det trodde jeg sist også men der kom det ut en lys gutt med en liten spe hår krans rundt hode hehehehe:)kankjse han hadde tatt for mye synarela spray?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå