Gå til innhold

Hårtap pga Syranela spray...

Anbefalte innlegg

...takket være Cathy har jeg fått oppklart et mysterium...sist hos frisøren så lurte hun på om jeg hadde begynt å ta ølgjær fordi jeg hadde en ekstrem "ettervekst" på hodet...

Jeg forstod ingenting og tenkte...jaaaa...jeg tar jo litt ekstra vitaminer men...

Det er den $%&$&$/ sprayen som gjør at jeg misster hår! Og nå strater det igjen...huden er tørr og håret renner av...gikk lenge på den...kanksje derfor?

Drittspray!

Kunnskapen er herved brakt videre...via meg...fra den kloke Cathy!

"En med nok støttehår nå..."

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140968453-h%C3%A5rtap-pga-syranela-spray/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, hva blir det neste man skal bekymre seg for? Ikke nok med at man sliter med å bli garvid, nå skal man (nesten) miste håret i tillegg. Hehe, sorry at jeg ler litt, tror det er litt svart humor som slår inn her...

Flaks at du ikke skal på mer spray med det første, da, så du slipper å være flintskalla til jul ;-)

Ha ha ha...

jeg ser ut som en kaktus på toppen i motlys...helt sant...og jeg som var så stolt fordi jeg trodde jeg hadde spist noe sunt!!!

Jeg må jo bare le....Kanskje vi ikke ser forskjell på meg og julekulene rundt juletreet i år?

Fint at litt av det i mai har vokst ut igjen...så har jeg pigg på nyåret...

Ha ha ha....

Dere er herved advart!

Ja, signerer denne altså! Seriøst mistet jeg så mye at jeg hadde spindelvev av hår i henda hver morgen etter hårvask. På den andre siden ble håret også så sinnnnnsykt fett, selv med tørrsjampo, at hårtap og utsikter til å bli skallet nesten var å foretrekke hehe, deilig den sprayen gitt;)

AHA!!!

Så jeg er ikke alene om dette heller...jammen godt å vite...ja de tustene som er igjen ligger som en feit hentesveis...godt at vi er flere...også her...

JEG SKAL ALDRI ALDRI ALDRI bruke Syranela igjen...

Annonse

NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆI e det å en bivirkning, kjenner panikken tar meg - takle ikke mer nå...

Håper ikke håret mitt faller a - men jeg ser at det blir mer fettet hår for tiden - men jeg mister mye hår hele tiden - så kanskje jeg ikke merker hårtapet før jeg ser hodebunnen

signerer her!!! faens dritt spray....måtte klippe av meg halve hårprakten jeg...mistet så utrolig mye hår!!:((( de tre H-ene får virkelig gjennomg på spray..altså hud,hår og hjerne men det sa vel kanksje seg selv;)..ba om å få slippe den neste gang hvi det lot seg gjøre men nei....glad det er lue sesong ved beste forsøk;)

*siklepåandresinelangelokkeroggåmedsaksilomma*;))

Huff! C! Det var ikke meningen å skremme deg...men jeg har lurt veldig på hva det var med håret mitt for tiden...

Fett, glansløst, pistrete, misster mye og ettervekst fra i mai...

Tenkte det var greitt å spre kunnskapen...Det vokser ut igjen da..jeg ser altså ut som en kaktus...snart i to etasjer...

Desuten droppa jeg striper fire mnd før forsøket...bare sånn for å være sikker... ha ha ha...

Herlig...sammen med litt sånn punktert brøddeigmage med blå flekker på (av alle nålestikka)...tørr hud...pocolocopsyke...

Tror jeg ønsker meg en normal kropp til jul jeg...og at mannen har pittelitt tålmodighet igjen... :-)

Fram med hårkur fra baderomsskapa damer...

Tøysekopp...hvorfor fikk du ikke slippe spray? Jeg går på p-ring nå uten opphold for å slippe den sprayen fra hxxxxxxx....Jeg NEKTER å ta den mer...

3XH Utrolig bra sagt! Hud hår og hjerne...ha ha ha.....alle fikk jo gjennomgå...seriøst...det legger seg en grå grøt i min hjerne ved spray...

Ja, til folkeaksjon mot Syranela ol....

Godt å le av galskapen...

...ser for meg en gjeng med damer med skikkelig "Bad hairday...." sittende og hamre i vei på tastaturet...illesinte, røde i et avflasset fjeset, bannende av den jxxxx sprayen og med fett hår strittende til alle kanter...

Hæ hæ hæ hæ....

:-)

Annonse

hahahaha;))) syns jeg ser det og tenker at det ikke er langt fra sannheten hehehe;))

du jeg vet ikke helt hvorfor jeg ikke slapp..har "bare"brukt den ved ett forsøk.jeg spurte ikke hvorfro faktisk...men hadde vært digg med kort regime ja!!!!

Ja...men jeg har på en måte ikke kort regime heller...bruker bare p-ring som nedregulering...skal gå på den, uten blødning, i 3 mnd. Virkningen blir den samme...

Kanskje jeg kommer til å misste tennene nå?????? Så lenge eggstokkene blir hengende der de er, så får jeg holde det ut...

:-0

hehehe:)) må jo le litt til jeg da:))) håret til værs og tenna på tørk hahahaha:))) uffda....

me 3 mnd er leenge da..men så lenge du ikke blir grøt i hjernen,ikke slipper huden og en fet hentesveis så er 3 mnd nok å foretrekke :))) ble litt komisk dette her:))som du sier...så lenge eggstokkene blir hengende så er det liksom greit:) kankje vi bare er en eneste stor eggstokk tilslutt med kaktushår????

hhhihhhhhhiiiiiii...

Godt vi ikke har bilder av oss selv her...rene Adams Family hele gjengen...ekle utvekster og flass som drysser...lurt at vi er anonyme....

Hi hihiiiiii har ikke ledd slik på lenge.....

Du kler Nicket ditt!!!!!

hehehe:)) ler jeg ogs¨å...av deg;)) samme ulla tydeligvis;)

kanskje vi skal bytte nick til hentesveis&hudløs??:))))

man må ha humor i dette ellers går det bare ikke...;) orker ikke grave meg ned i min egen elendighet for det hjelper så lite selv om det selvfølgelig er tøft til tider....

Hentesveis og hudløs...

Ha ha ha..det kan vår første dokumentar om gæren prøvere på Bim hete..Det hadde vært utroooolig sprøtt å vite hvem alle disse "ribba hønene" er...(ser du det for deg? Avplukkete fjær..som springer rundt på desperat eggjakt) Kanskje passerer vi hverandre i lyskryss og på Rimi liksom..

Vittig..

Hi hi hi...

Ja sant...kanskje du burde begynne på Spray du også Sitron...det gjør noe med hjernen...det er bare sikkert og visst...

Og så tenker jeg...herremoses...er det slik jeg får det i overgangsalderen??? da må jeg se det programmet til Oprah om hormoner i overgangsalderen igjen...

Stakkars meg...gal i hodet...uten hud og hår...og sint og gråtende for alt...

(Dette bør ikke en som skal i gang med sitt første IVF lese :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...