pifi med tre nurk Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Hei damer! Hmm..jeg har vært her inne og lest lit i de siste dagene..og nå tror jeg det er på tide at jeg offisielt blir med her inne! Er så spennende å lese om all testingen, blir helt rørt innimello jeg! Jeg har en datter på 14 måneder, som kom uten egentlig å ha prøvd noe som helst! Jeg fikk spiral på seksukerskontrollen, men den ble tatt ut i sommer... nå utøver vi en veldig usikker hoppe av i svingen form for "prevensjon" og har bestemt oss for å ikke være offisielle prøvere før jeg har fått fast jobb.. orker ikke styre med jobbsøking i en eventuell ny permisjon... men håper det ikke blir lenge til jobb er i orden og spira sitter! Og om det skulle skje før jobben er i boks, så ordner det seg jo på et vis!
optikerstudent88 Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 velkommen hit, er ganske ny her selv, men tar meg friheten i å være den første hehe Håper det ordner seg på best måte før det skulle skje noe !
Musemor med tre søte små Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Hei Velkommen inn til oss. Håper du snart får joob og kan starte prøvingen for alvor. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå