rima Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Jeg har luftveisinfeksjon og har fått en ukes kur med antibiotika. Min bivirkning er løs mage og jeg løper jo på do i ett sett. Lillebror på 4 mnd har løs mage han også og promper grønne skvetter hele tiden. Synes ikke jeg gjør annet enn å skifte bleier om dagen. Jeg håper nesten det er en sammenheng, for da må det vel gi seg når jeg er ferdig med kuren? Noen som vet?
rima Skrevet 12. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. november 2009 ...og kan min kur virke på han også som er litt forkjøla slik at han også blir fort frisk?
MiroMiro Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Helt sikkert at gutten din reagerer på penicillinen. Jeg var igjennom 2 penicillinkurer og gutten min reagerte akkurat som du beskriver begge gangene. + han fikk veldig vondt i magen av luftsmertene. Det går over etter endt kur. Tror ikke penicillinkur hjelper mot forkjølesen hans. Antibiotika virker ikke på virus infeksjoner har jeg hørt. Men er det bakterie infeksjon gutten din skulle ha hatt, burde det virke... Vil ikke påberope meg noen ekspertise her:-) God bedring!
Itsrejk Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Småtten min (han var nyfødt) reagerte også på min antibiotikakur med å få løs, grønn avføring. Trøsta er at det går over.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Jada babyer kan reagere på mors antibiotika-inntak. Anbefaler deg å drikke biola daglig for å holde magen i sjakk og forebygge sopp. Mulig det også kan komme lillebror til gode, men det vet jeg ikke. God bedring da rima )
rima Skrevet 12. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2009 Takk for svar, jenter! Og takk for tips magica. Liker ikke biola, så det kan jo bli morsomt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå