Gå til innhold

Medicus Trondheim?

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som får behandling her?

Vi er ferdige med våre offentlige forsøk, og skal nå finne en privatklinikk og det valget heller mot Medicus Tr.heim.

Noen som vil dele erfaringer???

Jeg lurer også på om man må få ut journalen i Tromsø, før så å sende den til den nye klinikken??? Eller ordner klinikken dette?

På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140967787-medicus-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan anbefale Medivus på det sterkeste, veldig dyktige, omsorgsfulle og livlige folk. Begynte rett hos Medicus uten å gå i det offentklige først, det har jeg aldri angret på, kommer aldri til å ta offentlige forsøk eller heller skifte til annen privat klinikk da de er meget dyktige. Jeg har ikke blitt gravid ennå, men eggene mine og forsøkene blir bedre og bedre gang for gang, og de evaluerer og endrer medisiner for hvert forsøk for å finne det mest optimale for kroppen min. De mener at det går såpass bra at de skal få meg gravid til slutt.

Er faktisk mange som kommer fra både innland og utland til Medicus, fortalte de meg, fordi de har såpass gode resultater som de har.

Kan også fortelle at i vinter ansatte de en ny gynekolog, som har forsket på infertilitet samt jobbet i mange herrens år i Sverige og England. Veldig anerkjent lege. Det er han jeg går til. Virkelig en dyktig mann, i tillegg lun og hensynsfull.

Som du skjønner anbefaler jeg Medicus på det aller sterkeste! :)

Vi holder til på Medicus vi også. :) Jeg vil også anbefale dem på det sterkeste. Det er en utrolig dyktig gjeng som har masse erfaring. Man får virkelig følelsen av å bli godt ivaretatt der.

Det er ingen ventetid der og man kan kontakte dem 24 timer i døgnet.

Jeg har tidligere hatt behandling ved St. Olavs i Tr.heim. Jeg sendte bare med en fullmakt til medicus om at det var i orden at de innhentet nødvendige opplysninger fra sykehuset. Trengte ikke å få tak i journal selv.

Masse lykke til! :)

Slenger meg på de positive erfaringene hos Medicus! Vi er igang med 3 forsøk nå.

En flott gjeng, avslappet atmosfære, og fantastisk hjemmebakt kringle etter uttak:-) Her føler man seg verdsatt, og de vet hvem du er nå du ringer.

Har samme lege som Sitron, og han er bare et kapittel for seg selv. Vi går alltid smilene ut fra Medicus når vi har vært hos han, Sist sa jeg til en av de andre ansatte at man skulle ha hatt en time hos han hver gang man har en dårlig dag! Han er av den tørrvittige sorten som alltid har en kommentar på lager:-)

Lykke til uansett hvor du havner:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...