Be Cool Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Hei på deg:) tror du at du kunne se litt på meg - vil vite hvor mange barn du ser på meg og eventuelt når! F: 130974 Hadde vært supert om du hadde tid til å se på hvordan vi ligger an, altså, er så nysgjerrig!! Ha en fin dag! Klem
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Dytter litt på denne jeg Hååper du kan se på meg! Glemte å skrive at jeg har ett barn fra før. Trenger du å vite mer? Ha en flottandes dag! Hormonella ;-)
Gjest Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 hei jeg føler at du blir gravid i januar, og jeg tror det blir det siste barnet ditt... altsp 2 til sammen.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Så spennende - det var nesten det MC81 her inne også kjente. Håper det slår til! Da får jeg kanskje to september-barn, ettersom førstemann er født da Skal gi deg beskjed om utviklingen Klarer du forresten å få inn noe om kjønn? Tusen tusen takk for at du tok deg tid! Klem Hormonella ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå