Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle dere!

Så har det gått ei uke + - for oss... Her er jeg på rugedag 7 og har begynt å kjenne menssmertene. Puppene mine er også øme. Ellers er det lite å spore av symtomer for min del...

Min rugeuke har faktisk gått greit, jeg er ikke så optimistisk, så det er kanskje det som gjør det. Ivf-behandlinga i Tromsø har ikke gitt meg noen gode resultater. Så det er sikkert derfor.

Tvi Tvi Jenter :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140967699-rugetr%C3%A5d-uke-45/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testliste :

Irbeka - Innsett 1 egg 5/11. Testdag 18/11 og b.prøve 24/11

Ønskeren - innsett 1 egg 6/11, testdag 20/11

Hegemus-innsett 2 egg 6/11,testdag.... vet ikke enda... Medicus

Phoenix1 - innsett 2 egg 4/11, testdag 18/11, medicus

Hege72 - innsett 2 egg 4/11, testdato 18/11, St.olavs

Annonse

Testliste :

Irbeka - Innsett 1 egg 5/11. Testdag 18/11 og b.prøve 24/11

Ønskeren - innsett 1 egg 6/11, testdag 20/11

Hegemus-innsett 2 egg 6/11,testdag.... vet ikke enda... Medicus

Phoenix1 - innsett 2 egg 4/11, testdag 18/11, medicus

Hege72 - innsett 2 egg 4/11, testdato 18/11, St.olavs

Meg83 - innsett 1 egg 9/11, blodprøve 23/11, Haukeland

...Hvis jeg får lov til å fortsatt være med dere, selv om ting ble litt utsatt for meg..? :)

Rugedag 10 i dag...kjenner masse murringer i magen og korsryggen og har vondt nedover lårene...akkurat som jeg har når jeg har menssmerter....har litt dårlig følelse for tiden....føler ikke at dette blir noe av.....venter bare på at mensen skal dukke opp.....åååå....blir så oppgitt...rugedager e noe dritt.... :(

Hvordan går det damer?

Jeg e på rugedag 11 i dag...har masse mensmurringer, spesielt om morgenen og kvelden. E sinnsykt trøtt hele tida. Men det va jeg sist og, da jeg ikke ble gravid. Tror jeg blir trøtt p.g.a crinonen. Det føles ialleflall som om mensen skal komme hvert øyeblikk. Sist forsøk så fikk jeg mensen 14 dager etter uttak og det blir i morgen te meg.... grøss....blir helt skrullete av denne ventinga....e så vannvittig slitsomt av og til....bare leve som normalt liksom...right....kjempelett.....

Hei alle sammen;)

Er på rugedag 9 nå,begynner å bli veldig utålmodig nå:( Går bare å venter til det skal bli Fredag! Gleder meg på en måte,men gruer meg veldig også. Har ingen symptomer om dagen (bare utrolig sulten og lyst på noe hele tiden) det meste har gitt seg så blir jo nærvøs av det også!!! uff ikke lett det her,Bare håper på et positivt svar til jul:)

Annonse

Gratulere :o)

Positiv test, er positiv test ;)

Bare vent et par dager, så tar du en ny!

Jeg testet også i mårrest, er på rugedag 11. Men min hva Neg. Så regner med det er over for vår del. Men Ingen mens å se ennå, så skal teste igjen om 2 dager hvis jeg ikke har fått blødning da..

Kos deg med positivt resultat, det er deg vel undt :o)

Rugedag 13....fortsatt ingen mens....har 3 tester liggende...men tør ikke bruke dem....e livredd for resultatet....da e jo alt håp ute....og man må begynne helt på nytt.....har hatt menssmerter før og i helgen som var, men har ingen nå lenger...ikke enda iallefall...føler bare at mensen kommer snart likevel...livredd for å gå på toalettet....tenk om det e noe rødt oppi der.....uff...dette e virkelig tortur....helt susete jeg iallefall....

Huff, jeg skjønner godt hva du snakker om... Domme meg, tok en test i går og i mårrest. Den i går hva klart negativ, men den i dag er svak svak positiv, men det etter en halvtime. Så nu er jeg ennå mer gal og nervøs. Jeg har mye stikking, og smerter nede i magen og i sidene... Så venter også bare på mensen... Huff, for et liv :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...