Gå til innhold

Brio Sing? Emmaljunga Ozone city? Teutonia Cosmo, mistral, eller fun?

Anbefalte innlegg

Disse vognene ser ut som det jeg er ute etter. Noen erfaringer? Har kikka gjennom nesten hele forumet, og finner ingen inlegg om disse.

Viktig at vogna:

Har vendbar sittestilling

Er lett aa svinge paa (by-liv); har svingbare fremhjul

Fin aa bruke til ungen blir stor (er ikke utstyrs-frik og har ikke lyst til aa kjoepe fler enn en vogn)

Takker paa forhaand for svar! :)

Fortsetter under...

Heisann :)

Jeg har kjøpt meg Brio Sing og er super fornøyd!!

Den er lett og kjøre, vendbar sittestilling, stor handlekurv under og den tar liten plass når du slår den sammen.

Av alle 7-8 vognene jeg har hatt, så er den Brio Sing jeg er mest fornøyd med :)

Hei

Saa bra. Det var den jeg likte best. Kan jeg bare spoerre hvilke andre vogner du har hatt?

Siden du akkurat har kjoept den saa vet du kanskje ikke, men tror du den er lang nok inni (i ryggen) for litt store barn? Syntes synd paa de ungene som "krasjer" i kalessjen...

:)

Heisann :-)

Jeg har hatt Brio søskenvogn, ABC sportstrille, Teutonia mistral sportsvogn, emmaljunga sportsvogn, Brio parapøytrille, Simo trille, Simo Dypvogn...

Har prøvd sportvogn delen på min minstejenta som blir 4 år i mars, og hun kan fint sitte i den uten å "kræsje" i kalesjen eller at det er for trangt for henne :- )

Så Brio Sing Duo er virkelig til å anbefales :-)

Annonse

Sportsdelen på emmaljunga er såpass lun og den har full liggestilling så skulle du måtte bytte ut fra bagen til sportsdel etter 6 måneder er det ikke noe problem. Man vet aldri hvordan baby man får. Min skulle opp innen den tid og lå mye i vognen og ville titte ut og da var sporsdelen bra for da kunne han ligge på magen festet i selene. Nå skal det sies at dette avhenger av hvor stor babyen blir for mange bruker disse bagene lenger også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...