Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen nå på morra'n og skulle se hvordan det ligger an med egga. Dårlige nyheter så klart, jeg har en cyste som kanskje tar for stor plass og har dermed bare ett egg. Det er 14mm og så stort som det bør være, men ett da?! En kan vel ikke ha no forsøk på ett egg??

Må antagelig tømme cysta også, sånn at det blir bedre plass inni der...

Må rett inn til Porsgrunn i morra, de ville se det selv før det blir avgjort hva som skjer videre. Skulle hvertfall ta høyere dose med Puregon i dag, så får de vurdere i morra om vi skal avbryte eller ikke. De mistenker jo at jeg har "dårlig kapasitet" i eggstokken uansett, så det spørs om vi kan håpe på så mye mer alikevel. Minns legen sa noe om det sist, at vi skal være fornøyde hvis vi får ut 3-4 stk, men må forberede oss på færre...

Kjip start på dagen syns jeg. Nok en gråtedag i dag da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff tante Brun...tøfft dette...

Uten egg så er det ikke så mye man får gjort..

Man kanskje er det nok med ett lite gullegg? Man hører de utroligste historier!

Lykke til!

Skrevet

Auda,,skjønner dette ble en tung dag for deg ja(((.

Men kanskje avbryter de ikke,,siden du har 1?

HÅPER att du får gode nyheter imorgen.

Klæm fra meg

Skrevet

Takk for det, så søte dere er....

Jeg får bare krysse alt som kan krysses og håpe alt jeg kan.

Har visst tatt sprøytene feil også, fryktelig irriterende. Jeg fikk da virkelig beskjed om å begynne på kvelden den dagen jeg ringte inn, men nå sier de at "ja, så skulle du ta de fra morra'n dagen etter". Det sa de IKKE!!!

Skal ta de nå på formiddagen i dag da, og en av de i morra tidlig før jeg skal inn. Det er jo helt håpløst......

Skrevet

det med tidspunkt på sray varierer tydeligvis...jeg har aldri måttet ta den om morgenen...jeg kunne velge selv...

huff..lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...