huldra1982 Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Hvordan lager dere velling, har dere bare grøtpulver oppi en flaske MME?? Og finnes det spesielle flaskesmokker med så store hull i??
tre håpefulle Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 is du kjøper mam flaske så er der ett hull som øker i størrelse på hullet.. I forhold til avent sine som er antall små hull.. Så viss du kjøper en flaskesmokk som er beregnet for større babyer, så går nok det bra.. Uten at jeg har noe erfaring med velling.. Mener på det finnes eget pulver for velling på butikken.. Litt usikker der også.. I Sverige er de flinke med Velling har jeg hørt.. Vi i norge begynner med grøt, i Sverie begynner de med velling og i danmark begynner de med grønsaker..
eplepeple Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Det er riktig at det finnes egne flaskesmokker til tykkere væske. Mam har egen smokk som heter X. Det finnes slike smokker til alle typer flasker. Vi har prøvd Mam, Avent, Brown og Nuk. Er veldig fornøyde med Mam....det har vi vært hele veien. He he....noe av det billigste som finnes på markedet Jeg blander grøtpulver i MME. Her liker snuppa Risgrøt best så da tar vi noen skjeer i flaska hennes. Vi begynte med velling. Nå får hun velling og grøt. Vi gir litt forskjellig, alt ettersom hva hun er i humør til. Det som er fint med velling er at barnet også får i seg mye væske. Veldig fint når man har et småspist barn. I Sverige finnes det egent Velling pulver. Men de starter på 6 mdn (har ikke sett noe til 4 mnd), så da benytter jeg grøtpulver for 4 mnd.... Vet ikke om det jeg gjør er helt etter boka, men det fungerer for oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå