CMH Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Min ( som blir 10 mnd ) ; - Leke fly - Tomflasker som snurrer! - Borte bø leken ( bruker å gjemme seg i mammas halsgrop for pappa;) - Når vi kiler henne - Når si "skremmer" henne. Ord som "bøø" eller "wææh"
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 * Alle mulig rare lyder Jo mer merkelige lyder vi lager til han, desto mer ler han Er 4 mnd * At vi "slenger" litt rundt på han i lufta
Itsrejk Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Morsom tråd! Småtten er 10 mnd i dag (hurra!), og ler av: - Storebror! Storebror på åtte år er kulest i verden, og lillebror ler av det meste han finner på. - Ting vi kaster opp i lufta som faller ned (lekedyr osv). - Hvis vi ser på ham over brillekanten. Stor hit. - Borte-tittitt, enten at han gjemmer seg selv eller vi gjør det. - Hvis vi putter en leke (gjerne en stablekopp eller noe sånt) på hodet, bøyer hodet slik at leken faller ned, samtidig som vi sier Goddag, goddag! (Om det ser riktig klokt ut? Neppe.)
Gjest eelis+kian oliver Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Haha, jeg lo godt av den siste der! Goddag, goddag! på toppen av det hele :-D Gleder meg til småtten her begynner å synes at ting er morsomt :-)
rima Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Morsom tråd! Lillebror på fire mnd ler av mye: - leke fly - hoppe opp i luften - rare grimaser vi gjør - stort sett alt storesøster på 4 gjør - at jeg tar armhevinger over han - brrrrrom brrrrrom - billyder
Squirrel79 Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Mini her er 9 måneder og ler av mye. Han er generelt en blidgutt, og storkoser seg hele dagen lang: - Når vi kjører heis og han kan se på displayet som forandrer tall. - Når lastebiler kjører forbi - Når trikken kjører forbi - Når vi kaster han i lufta - Når vi lager rare lyder - Når pappa kommer hjem fra jobb (stooor stas!) - Borte-titt titt - Når han får gå med gåvogn - Når vi kiler han - Når vi triller ball Er vel ikke mye han ikke ler av, men det desidert kjipeste for tida er å vaske seg i ansiktet!
MiMa09 Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Mini på 3 mnd ler av: -meg som synger "Ute på bryggekanten" Om det er sangen eller mors sangstemme kan jo diskuteres -"Det var en gang en mus som var ute etter hus, ikke der, ikke der men deeeer!" -Bade -pappa som spiller på slurva med han (griner når jeg gjør det :-S ) -en utbrettsbok fra goboken med sort, rødt og hvitt psyko mønster. Den er hysterisk morsom av en eller anne grunn -at vi rekker tunge til han -lyder vi lager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå