Gå til innhold

Aaaah, endelig en "god" fase!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at tulla på 7 mnd har vært terrorist om natten og turbo om dagen i en mnd's tid har det endelig kommet bedre tider! Vi har gått fra oppvåkninger hver 2. time til kun en amming pr natt igjen. Vi har holdt på rutinene gjennom terrorregimet og lagt henne kl 18.30 hver kveld. Nå sovner hun ca kl 18.30-45 og sover til 07.45! Fantastisk!

Dagsovingen har vært en prøvelse også med ca 30 min søvn ad gangen, 3 ganger pr dag. Nå sover hun 1,5 timer x 2. Endelig går det an å få vasket litt klær og rydde litt:-)

Det beste av alt er at hun er blid og fornøyd igjen. Ikke overtrøtt og sutrete konstant:-) Måtte bare dette vare en stund! Krysser fingrene for at dette ikke er en forbigående fase:-) Den siste uka har det vært deilig med permisjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott! Da har dere sikkert vært kjempeflinke med å opprettholde rutinen selv om hun har protestert på det :-)

Her har dagen startet 0500 de siste to morgenene (dvs nettene for min del). Håper det ikke fortsetter :-P

Skrevet

Uff, kl 05.00 er natta! Vi hadde det litt sånn mens det sto på som verst her. Følte meg konstant som en zombie.Du får legge deg nedpå litt når lillemann sover (ja, vet at ikke det er lett).

Merker godt at jeg har sovet den siste uken, energien har kommet tilbake - trodde ikke det gikk an å være så blid jeg:-) tror mannen er glad for regimebytte også.

Og ja, rutinene har jeg tviholdt på:-) De kaller meg ikke rutinerytter for ingenting (jmf kollegene mine).

Skrevet

Ga han seg med puppemaset om natta selv, eller gjorde dere noe?

Skrevet

Uff jeg har en som høres lik ut som din... eller slik han var :)

Prøver å være streng med rutiner, men vanskelig å legge.. ligger bare og sutrer når han legges for kvelden, og våkner mange ganger i løpet av natten. Sliten :(

Håper den gode trenden vedvarer hos dere.

Hvordan sover han på dagtid forresten?

Skrevet

Ja! Sorry, så det sto lillemann, jeg... :-)

Så: Fant HUN det ut selv, eller måtte dere gjøre noe (annet enn å holde på rutinene)? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...