Gå til innhold

Kan man ikke kjøpe Tupperware på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heh... Har funnet noen matbokser som jeg har veldig lyst på, men klarer ikke å finne et sted på nettet der jeg kan kjøpe dem. Er jeg bare skikkelig dårlig til å lete???

Fortsetter under...

Gjest Mammamoms
Skrevet

Ja det kan du jammen spørre om.

Jeg har aldri hørt om Tupperwaresalg over internett!

Selv har jeg både en søster (Oslo) og svigermor (Sarpsborg) som selger Tupperware, så fårmin del er det ikke vanskelig å skaffe, dermed har internett aldri vært aktuelt å bruke i den sammenheng :-)

Spør blandt venner og kollegaer, så finner du sikkert noen som kjenner en konsulent.

Gjest Mammamoms
Skrevet

Hvis du går inn på www.tupperware.no, velger så "Tupperware Demonstrasjoner" på toppen, og videre "Her finner du Tupperware" på venstre side vil du få opp et Norgeskart som viser kontaktpersoner for ditt område!

Så du må via direktekontakt av personer uansett!

Skrevet

Har alltid handla det jeg skal ha av tupperware på ebay.com, jeg..Billigre selv med frakt er det også stort sett..

Skrevet

Takk for svar!

Jeg gikk inn på listen over forhandlere, men det var ingen i nærheten her jeg bor. Velvel. Får kanskje prøve meg på ebay, da...?

Skrevet

Nei, det går faktisk ikke det. Du må gjennom en forhandler. Hva er det du vil ha? Jeg har solgt, og har 3 kasser med nye ting i kjelleren.....

Annonse

Skrevet

Jeg kunne tenke meg noen av de matboksene med flere rom. Lunch n...? ett eller annet.

Skrevet

Ja, de er veldig gode, bruker de mye, men har desverre ingen av de liggende.

Skrevet

Hvor i landet bor du da Den Blå Engel? Jeg selger ;o) kunne evt. ha sendt også da, men koster jo litt i porto...

• 8 år senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Ann Christin, admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...