mednr5imagen Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Har fra før av Mina Marie, Marlene og Nora Emilie så disse navnene må utelukkes.. Mine spede forslag er Frida Louice¨ Frida Alice Jeg sitter DØNN fast.. og det nærmer seg termin.. Othilie heter niesen min, så det kan jeg heller ikke ta..
LiLu:) Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Frida Louise Frida Sofie Frida Elise Veldig standard mellomnavn men...
Miranda C Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Jeg kjenner ei Frida Sofie, det er jo pent Frida Helene Frida Marielle Frida Josefine Frida Madeleine Frida Matilde Frida Eline
Dearest Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Frida Alice er kjempeflott!! Frida Louise er litt kjedelig kanskje, Frida Lovise er muligens betre... Frida Rose Frida Lykke Frida Olava Frida Evelyn Frida Elvira Frida Ruby Frida Sofie Frida Madeleine
Vipsenmamma Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Frida Helen/e Frida Katrin/e Frida Verene Frida Ninette Frida Cecilie Frida Karine Frida Charlotte Frida Agnete
M ♥ ♂-2010 Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Frida Lovise Frida Sofie Frida Oline Frida Olea Frida Otilie
Blomstersara Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Jeg ville ha brukt s i stedet for c, siden ingen av de andre jentene dine har slike "fremmede" bokstaver i sine navn. Så Frida Alise eller Frida Louise.... Men syns begge forslagene dine var fine!! ) Her er flere Frida... Alette Alvilde Hennie Gulline Ellisiv Ellinor Augusta Lindy Emmeli Kristine Bertine Evina Aurelia
Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 Frida Malene liker jeg godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå