meg & lillegullgutten Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Når jeg legger han til så suger han på brystet, men han spenner hele kroppen, slipper brystet, suger litt og slipper igjen..sånn holder han på en stund. Han får i seg det meste tror jeg, for jeg kjenner at melka "strømmer" ut. Men så begynner han å sutre, suge og slippe igjen. Har tenkt at det kan være fordi det er tomt, men når jeg klemmer på brystvorta så siver det ut melk. Hvorfor gjør han dette plutselig??
Gjest Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Er det alltid sånn eller bare noen ganger? Jenta mi er sånn når hun skal bæsje, men ikke ellers.
meg & lillegullgutten Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2009 Har vært sånn i ca to uker tenker jeg. Han bæsjer maks 2 ganger i uka bare:-)
an Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 datteren min gjør akuratt det samme,ganske frustrerende..hun gjør det fordi det er blitt plutselig har blitt lite melk..
Gjest Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 MIn datter er slik på kveldstid.. Her tror jeg problemet er at det kommer for MYE melk..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Hei. Min sønn på 9 uker får mm på flaske men han blir også urolig slik som du beskriver. For oss hjelper det med rapepauser underveis. Han gjør det også hvis han må bæsje, men oftest pga luft.
oktobermamma2009 Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 Jenta mi på 4 uker er akkurat likedan, men mest på kvelden når hun er litt masete. Men jeg aner ikke hvorfor!
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 Begge mine barn har vert slik på kveldstid. Det er fordi de er trøtte. Blir sinna når det kommer melk, for de er egentlig ikke sulten, men trenger bare å suge på noe. Roer seg med en gang jeg gir smokk.
las chicas Skrevet 21. november 2009 #9 Skrevet 21. november 2009 åja så egentlig så er min tulle ikke sulten da. har vært slik daglig, flere ganger om dagen ei stund. når hun har spist en stund så begynner hun å gråte å kaste på hode samtidig som hun gaper etter puppen. får den i munnen, men tar ikke ordentlig tak. dette fører bare til mer gråting. har roet seg med en gang hun har fått sutten. her har jeg gått å vært kjempebekymret for at hun har fått for lite mat, også er det kanskje så enkelt som at hun ikke er sulten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå