Gå til innhold

Non som vet hvor jeg finner SIKKERHETSNØKKELEN til nettverket???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jo, du skal kunne velge hva slags kryptering det trådløse nettet har. Hvis det ikke gikk på første forsøk kan det godt være at "default" er en annen kryptering enn WEP. WEP sier bare noe om hvordan krypteringen gjøres, sånn for å gjøre livet for vanlige dødlige litt mer vanskelig.

Jeg må innrømme at jeg ikke har peiling på hvor du finner denne instillingen hvis du har Vista eller Windows 7, men hvis du har XP kan jeg sjekke det før jeg legger meg.

Annonse

Sånn sett. Nei det er jo ikke alltid det står under modemet. Har dere gjort noe spesielt med modemet dere fikk? Hvis ikke er det sikkert fremdeles det samme passordet som stod i brevet/papiret som fulgte med modemet. Hvis ikke står det i dokumentasjonen til modemet hvordan du logger deg inn i modemet og forandrer passordet.

Du må i så fall koble maskinen din til modemet med kabel og så må du sannsynligvis taste en nettadresse som bare er tall og punktum i nettleseren din og trykke enter. Resten avhenger av modemtype. Hvis du ikke har dokumentasjonen liggende kan du google speedtouch 546T2 og se om du finner det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...