Gå til innhold

ER DET MULIG?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer'n min er så og si ALDRI ute og reiser med jobben, men akkurat nå er han borte til fredag. Og jeg sliter med lange sykluser så pleier heller ALDRI å ha el før dag 21 til 30 eller noe sånt.. men her sitter jeg da, alene hjemme på dag 17 av syklusen med en positiv el test..

Noen vil meg vondt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å nei så kjipt å frustrerende.. uff du skulle ha fått gubben hjem i morgen..men det e kanskje litt i seineste laget uansett. bedre lykke neste gang

Skrevet

En positiv EL-test betyr jo at EL kommer i løpet av 12-36timer (slik jeg har forstått det). Ta en kjapp en med en gang han kommer hjem igjen! Bare sånn i tilfelle egget nettopp har løsnet da;P (Egget lever jo i opptil 24timer også). Lykke til i alle fall:)

Skrevet

lykke til! jeg krysser fingrene for at egget fremdeles er der når samboeren din kommer hjem!

Skrevet

Hehe.. ja jeg får kaste meg over han på flyplassen ;)

Neida, får håpe det er en sjans likevel. Kanskje forrandring fryder. Kan hvertfall ikke skylde på at vi har hatt sex for ofte rundt el ;)

Skrevet

Hei, Häpefulle:)

Ikke all häp er ute :) Jg testet el. positivt i fire dager pä rad :)

Regner med at ferde testen var utslagsgivende :)

Kryssekrysse, häpehäpe

Skrevet

Takk Nicki82..

Jeg skjønner ingenting nå. Pleier alltid å ha positiv el-test i 2-3 dager for så å få en kraftig temp.stigning.. men i dag var den digitale el-testen negativ. Tempen har ikke steget ennå, men er temmelig sikker på at testen i går (billigstrimmel) var positiv altså - den var mørk lillaish.

Jaja.. får bare se ann temp'en i morgen og om jeg har hatt el eller ikke. Uansett blir det å kaste seg over samboer'n når han kommer hjem imorgen.. hihi :)

Skrevet

Og der steg tempen i dag og jeg har masse el slim.. får hoppe på samboern så fort han kommer hjem ikveld å håpe det ikke er altfor sent. hehe

Skrevet

Hva vil det si å tempe? Hvorfor gjør man det? Hva finner man ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...