MOM - Endelig spire <3 Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 IKM var mellom 2-4 november. Altså ca 1 uke siden. Har regelmessige mens mellom 28&30 dgr. Min samboer har fått påvisst sterkt nedsatt sædkvalitet. Nå er jeg altså 1 uke over mens, og idag tidlig kom det pittepittelitt lyserosa på papiret når jeg var på toalettet. Har ikke testet, jeg er redd den er negativ.. Ellers ikke noe symptomer. Har murringer, og det fikk jeg ca 1 uke før IKM.. Hva tror dere, jenter ?!!!! )
ღ askepott ღ Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 hvis du begynner å spotte, er jo det et tegn på at tanta kan være på vei... men HÅPERHÅPER at det ikke er det lykke til
MOM - Endelig spire <3 Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2009 Antageligvis Jeg pleier bare ikke å gjøre det
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 OK, jeg mener ikke å være kjip; men du må jo teste jente! 1 uke over IKM, da er det jo ikke tvil..... Er testen positiv er du gravid og er den negativ så er syklusen i kluss og du er ikke gravid. Håååååper inderlig at du er gravid nå, ser du også har prøvd veldig lenge. Men det er nok bare en måte å finne ut av dette på; ta en test... Ønsker det masse masse lykke til!
MOM - Endelig spire <3 Skrevet 11. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2009 Jeg vet! Om mensen ikke har kommet innen imorgen så reiser jeg å kjøper en test. Det kjennes jo ut som mensen kommer når som helst, men det kan det vel gjøre om jeg er gravid også?! Ja, jeg har prøvd i 18 mnd, men denne mnd prøvde vi på en måte ikke sånn, for sambo har jo fått påvist nedsatt sædkvalitet, og vi har slått oss til ro med at vi skal søke prøverør... Takk for det , håper virkelig ikke tanta kommer )
GuttemammaTilTo Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 det er i hvertfall en stor mulighet for at du er gravid så lenge tanta ikke er kommet!! mange lykkeønskninger til deg! hold oss gjerne oppdatert når du tester:D
Bringebærmamma 160611 Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Har du testet i dag? Veldig spennende ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå