Elita:) Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Ble henvist til tidlig ultralyd for terminbestemmelse pga mine uregelmessige sykluser. Kan gå fra 4 til 9(!) uker mellom hver mens, så det er håpløst å finne en eggløsning innimellom der Men vi klarte det til slutt denne gangen og, og jeg var ganske sikker på at det denne gangen faktisk stemte godt med mensterminen siden jeg hadde en blødning akkurat 14 dager etter mens og regnet med at det var eggløsning. Men det sa ikke ultralyden.. I følge mensterminen skulle jeg være i 12.uke nå, men ble satt tilbake nesten 4 (!!) uker, og er nå altså bare 8+2... uff..og jeg som trodde kvalmen snart skulle avta. MEN hjertet slo JIPPI!! og det er jo det viktigste
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 GRATULERER!!! Da er jaffal alt bra - selv om det er litt kjipt å bli satt såpass mye tilbake!
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 ååå, Gratulerer Gleder meg til min første ul
*Lissja* Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Ah, litt kjedelig ja:p Men sikkert kjekt å se at alt er ok og slikt likevel da:) Hva så du på ul så tidlig? Jeg har selv lyst til å ha ul tidlig, mne lurer på hvilket tidspunkt som er lurest å velge..?
Elita:) Skrevet 12. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2009 Legen pekte på armer og bein og hodet og hjertet som banket.. Jeg kunne muligens skimte hjertet men alt det andre klarte jeg ikke å se.. Men så var legen snar og ikke så veldig "forklarende" av seg. Ville ha ventet litt jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå