mirredutt Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Pusser opp badet og har plass til begge typer, men litt usikker på hvordan vi skal velge.. Er hjørnekar litt "ut"? Skal ha dusj i tillegg på badet.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Jeg ville tatt det som var langt nok til at vi begge kan ligge med mesteparten av kroppen under vann (og dermed også dypt nok) og ikke må bøye knærne og ha tåseladdene på badekarkanten og puppene duppende over vannflaten, hehe... Sånn estetisk liker jeg nok bedre rektangulære kar enn hjørne.
Kamomille Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Vi har rektangulært boblekar, og er superfornøyd!! Gubben er lang og hans krav var at vi skulle ha et kar hvor han fikk knærne under vann. Så karet vårt er ekstra langt og rommer endel liter vann:)
petite fleur Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Jeg liker ikke hjørnebadekar, men så vil jeg bare ha badekar med løveføtter jeg da :-) (som jeg dessverre ikke har, men en vakker dag...)
mirredutt Skrevet 11. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2009 Vi heller også mest mot et rektangulært kar. Noen som har kjøpt dette via internett? Hvilken leverandør og hva betalte dere?
MintCondition Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Rektangulært...hjørne er sooo 1990´s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå