Gå til innhold

I natt har jeg sovet over 16 timer :p

Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ufattelig trøtt om dagen, jeg og. Sover til ca tolv hver dag, og normalt ville jeg da ikke blitt trøtt igjen før langt på natt, men det blir både ettermiddagslur og tidlig i seng igjen kvelden etter. Så det er tydelig at noe er på gang, ja!

Ellers har jeg blitt temmelig mye kvalmere, også. For en stund siden var jeg bekymret fordi jeg hadde lite symptomer, men nå er jeg innhentet. Har ikke bare morgenkvalme, heller, det er hele døgnet. Orker nesten ikke spise, prate, sitte eller gå. Det eneste jeg duger til er å ligge på sofaen. Er litt redd for at jeg skal råtne helt bort, så håper det gir seg snart. Må se å få gått noen turer etter hvert. Men glad jeg slipper jobb neste uke! Det hadde rett og slett ikke gått, slik situasjonen er nå.

Hvordan er dere i form, da?

Velkommen til klubben, jeg er trøtt hele tiden.Spesielt om morgenen, ettermiddagen. Kvikner litt til v 18-19 tiden.Men igår la meg jeg kl 21 :-) hoho.At det går an.J som legger meg vanligvis v midnatt.

Ja ja...kvalmen er litt sterkere nå.Men ikke så værst,orker å jobbe,spice,etc.Men d går i bølgedaler.

Forresten...hvis befr (donor-egg) var 12 okt og tilbakesetting 17 okt, er jeg da 6+4 eller 5+6??

Såvidt jeg har skjønt tar man utgangspunkt i befruktningsdagen og går to uker tilbake. Så teller man ukene og dagene fram til dagens dato. Har ikke kalender foran meg nå, men du må da være over seks uker? Jeg hadde uttak 29. september, innsetting 1. oktober og er 8 + 3 i dag.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...