Gå til innhold

jeg har hengt meg opp i dett e med hcg verdien

Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde 2200 på ruge dag 16 og 748 på ruge dag 14.

men jeg har høje verdier og fikk sat 2 egg opp!

dine verdier er helt normale :) se på denne siden den er dansk helt nederst på siden er det en tabe! jeg hadde det samme som deg jeg fikk det heler ikke ut av hode men nå har jeg klart å roe meg litt ned.

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/almindelige-undersoegelser-under-graviditeten/graviditetshormonet-hcg.htm

jeg leste i en artikel at man skal ikke samelinge hcg talene da det er helt forskelig fra krop til krop. men det er jo litt vansklig å ikke la vær ;)

det var en jente som hadde hcg på 13 på rugedag 14 og da sa legene at hun ikke var gravid lengre men 8 månder senere føde hun en velskapt jente :)

Jeg hadde 1688 på rugedag 16 og 7855 på rugedag 19. Men jeg venter tvillinger. Verdiene dine er helt normale! Jeg forstår at du har behov for å sammenligne, det hadde jeg også i de dagene jeg målte, måtte liksom bare vite at alt var normalt. Men sykepleier i Haugesund understreket til meg at man ikke skulle henge seg for mye opp i hvor høy verdien var. Det viktigste er at man har en fin stigning (at den dobler seg omtrent annenhver dag). Og det var visst heller ikke så mye vits i å sammenligne verdier med andre, for det er svært individuelt hvor mye hcg kroppen skiller ut under en graviditet. Noe en sammenligning av Snøfillas og mine verdier er et godt eksempel på.

Annonse

jeg tok ny prøve i dag for å sjekke stigningen. Får ikke greie på den før på mandag.

Skal på tilig UL i uke 7. Er vel ingen vits før.

Jeg var rolig med dette hcg, men så ringte dem meg opp fra legen og sa at jeg måtte ta den en gang til, dem ringte fakktisk to ganger.

Tussete som jeg er så lurer jeg jo, men nå er jeg rolig igjen. Hele kroppen oser graviditet. så.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...