1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Er dere flinke til å ta folat hver dag ? Når begynte dere og bruker dere noen annen vitaminer ? Jeg selv tok ikke folat før det hadde gått over 1mnd, men håper det går like greit forde Er bedre enn ingenting, skal jo taes fram til 3'dje mnd
adI Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Jeg begynte med en gang jeg fant det ut, da var jeg litt over 4 uker på vei. Tar det med en gang jeg står opp om morgenen. Glemmer de aldri, har blitt en fast rutine...
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2009 Jepp, det samme gjorde jeg... Angrer litt for at jeg ikke begynte å ta de med en gang når vi planla graviditet, men tenke ikke på det.. Men er uansett bra og ta etter 1mnd på vei
Luca81 Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Begynte ca 1 mnd før jeg ble gravid. Tar den Lifeline Gravid-pakken man får kjøpt på apoteket der det er 4 ulike piller i små porsjonsposer som man tar for hver dag. Vet ikke om det er noe bedre eller billigere enn å sette sammen kosttilskudd selv, men syns de er greie å ta...
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 11. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2009 Ahh, hmm har ikke sett de... Selv bruker jeg folat med omega3 tabletter i ett Veldig greie kaplser, ikke tatt noe annet enda. Føler egentlig ikke at det er såå nødvendig heller hvis man bare passer på å spise triktig også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå