Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg på ul i morgen! Langt på vei eller?

Skrevet

Lykke masse til. Kan tenke meg du gleder deg :)

Har veldig lyst å få en ul nå. Blir litt misunnelig å ser alle som skal på ul. Har egentlig ingen grunn til ul via legen. Så det må bli privat , noen som vet om en fin plass i stavanger omg å ta privat ul ?

Skrevet

Mina

Jeg har hørt rykter om at http://www.sigridsultra.no/tjenester.htm er en bra plass. Ligger midt i stavanger by, bak hansenhjørnet :)

Vurderer sterkt å bestille time til neste uke, onsdag er vi da 9+0. Burde se litt da.

Hvis du drar Mina, så fortell :)

Skrevet

Takk for tipset! Skal ringe imorgen å hørre. Er selv i uke 10 nå så må jo vises noe da :)

Skrevet

Jeg var hos Sigrids Ultra i går, kjempekoselig :-) Fikk se at alt sto bra til slik det skal være, og ble flyttet frem et par dager :-)

Skrevet

Så kjekt å høre!

Hadde hun lang ventetid?

Hun såg veldig koselig ut på bildet

Skrevet

Det gikk kjempe fint på Ul i dag. Er ni uker på vei. Kunne se hjerte slå og fosteret beveget seg litt. Jeg var hos Karen Time på Bryne, kjempe flinke, tok seg veldig god tid. Så nå kan me bare slappe av og kose oss fremover :-)

Skrevet

Gratulerer! :-)

Var ikke lang ventetid hos Sigrid nei, jeg bestilte time forrige uke (med ønske om tidstpunk), og fikk time tirsdag som var, til ønsket tidspunkt :-)

Skrevet

Så bra. Da ringer jeg nok i morgen og bestiller en time til neste uke :)

Jeg må nesten høre hjertelyd før dette blir virkelig!

Skrevet

Flirer høyt av meg selv!! Måtte grine litt etter å ha lest her, syns det var så koselig med alle hjertelydene ;P Tror du man er hormonell eller!?

Men koselig uansett :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...