Gå til innhold

Bruk av magebelte etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har erfaring med dette? I såfall; synes du det hadde noen virkning? Var det ubehagelig å gå med? Hvor kan det eventuelt kjøpes på nett? :)

Skrevet

Fikk bare høre et kinesisk råd fra ei venninde at man skal smøre magen med egg og tvinne et sjal rundt livet( litt stramt),det vil få magen til å ikke "dette ut".Men har ikke prøvd det enda...

Skrevet

Har kjøpt noe som heter BellyBandit, et slags mykt korsett/belte. Tenkte det er verd å prøve, kosta ca. 600 tror jeg. Kjøpte på nett på bleieboden.

Har ikke født, så har ikke prøvd ennå, da.

Skrevet

Et godt råd for å få livmoren til å "krympe" etter fødsel er å ligge på magen så mye du orker. Det hadde jeg fokus på og syntes det funket ganske bra.

Skrevet

Takk for svar :) Tror kanskje jeg vil prøve det til BellyBandit!

Dessuten gleder jeg meg skikkelig til å ligge på magen igjen!!! :)

Skrevet

HAr også hørt at det skal funke med hold in truse el pants, blir jo noe av samme effekten...

Skrevet

Jeg fant en lur ting på kappahl, som jeg vurderer å kjøpe!

Jeg husker ikke helt hva det het, men om jeg skal prøve å beskrive den, så er det ett mage-korsett, med spiler som i ett vanlig korsett men som kun gikk til mellom navelen og ribbeina...

Og den kostet rundt 200 kr....

Men om dette virker aner jeg ikke...men er vell verdt å prøve!!

Skrevet

Men er dette beregnet på bruk etter fødsler eller for kun "å se bedre ut", hvis du skjønner hva jeg mener...? :)

Er ute etter et som er behagelig å ha på seg store deler av dagen, og som er ment for å hjelpe å stramme inn.

Skrevet

Den er vell laget for å holde inne valkene, så man ser bra ut i kjoler og diverse...Sikkert ikke for komfort! ;) Men er kanskje ett billig alterntativ til den på bleieboden!

Jeg leser barneboka, som er skrevet av en ni-barnsmor fra Sverige, og hun brukte korsett etter hver fødsel, og skryter av det...men jeg skulle nå tro om man er mer opptatt av komfort, enn pengboka...så er det belly-beltet bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...