jkristin81 Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Hadde en MA i uke 10 for snart ett år siden, SA i uke fem i mars og fikk på mandag positiv test igjen. Ble lettet og tenkte at denne gangen går det bra! Hvor mange ganger kan det gå galt da, når man har en frisk unge på 4 år som satt etter første forsøk, og folk blir da gravide og bærer det frem hele tiden!! Men den gang ei.. Etter positiv digital test på mandag (viste at jeg var 3-4 uker på vei og som stemmer med IKM på mandag), og kvalme i går, tok jeg nye tester i dag for å se at alt var i orden, og HCG var stigende, men den var negativ... Tok flere, og alle har vært negative (vanlig clearblue og quick response) på morgenurin. Virker jo ikke som om egget vil feste seg skikkelig! Alt er i orden med meg, vært hos gynekolog, og etter jul blir det å søke om prøverør om det fremdeles ikke har skjedd noe. Lurer på hva som er galt... Har da barn med samme mann fra før!! Nå har vi prøvd å få til dette i 1 år og 9 mnd, og jeg gir snart opp. Folk rundt meg får det ene barnet etter det andre, mens min sønn stakkars får jo aldri søsken. Er en smule oppgitt nå, når vi bruker trekvart år på å bli gravide, og når vi blir det går det dritt hver gang. Vet jeg er heldig som har en frisk sønn, men det er trist å aldri få det til.... Trenger egentlig noen solskinnshistorier nå, om noen har noen på lager!!
♥Axinija♥ Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Har ikke noen solskinnshistorie (enda)....kanskje noen andre som har det? Følte bare for å gi deg en stor og varm klem, kan ikke forestille meg skuffelsen og sorgen over at det "endelig klaffet igjen" for så å ende slik... :`( Trøsteklemmer fra
jkristin81 Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2009 Takk for det! En klem er alltid godt å få! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå