Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Jeg har en jente på 8 år som har litt vanskeligheter med å konsentrere seg på skolen.. Hun er egentlig veldig skoleflink men blir fort revet vekk i tanker og slikt. Det er kun konsentrasjon hun sliter med.. Jeg ble anbefalt Efalex i helsekostbutikken til henne,, Har noen erfaringer med dette produktet? Positivt/negativt og evt tid på merkbar endring.. TAKK!
Himmel og hav Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Jeg har en sønn som har genrelle lærevansker. Han har brukt Efalex daglig i snart 8 år, og han sier selv at de gjør at det blir lettere å tenke og litt "ryddigere" i hjernen. Han har helt klart nytte av dem, for vi stoppet i noen mnd uten å si fra til skolen, og de rapporterte etterpå at han hadde vært mer ukonsentrert og urolig. Negativt - ikke noe annet enn at de er ganske dyre. Men det blir rimeligere om du kjøper de herfra: http://www.urtesenteret.no Jeg husker ikke helt om det tok noen særlig tid på å virke. Jeg mener at det var ganske umiddelbart.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Tusen takk! Ja, de var stive i prisen.. Så bra at det går bedre med gutten din! Og sikkert veldig godt for han å merke det selv! Jeg vet ikke om noen andre metoder enn å ha det stille og rolig rundt henne når hun har lekser (merk:mattelekser), men vurderer sterkt å prøve Efalex. Hun er jo ei glup jente som har store potensialer bare hun får tankene med seg Lykke til med din 8 åring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå