Gå til innhold

nå prøver vi på nr 3, for fullt:)

maria isabell

Anbefalte innlegg

lillebror er mye betre, han har takklet høsten veldig bra så langt, han sover om natta, endelig:) og mamma her fått super krefter:)

vaksina er tatt og nå skal vi bli gravid helst i går:)

eneste er at eg ikke har opparbeidet meg foreldre penger,men alt kan jo ikke klaffe...det passer aldri å gå gravid:)

ungene skal begynne i barnehgen i august, så da passer det kjempe fint med en liten baby;)

håper vi slipper å prøve lenge, oppi hodet mitt har eg vert klar siden lillebror var noen mnd, men nå er kroppen klar også:)

klaffer det denne pp blir det akkurat litt under 2 år mellom nr 2 og 3:) det er 1,5 år mellom nr 1 og 2...da blir det 3 tette og ungene kommer til å storkose seg:)

Fortsetter under...

Så koselig.

Jeg er også klar nå. Vaksinert og alt.

Har to gutter på 11 og 6 år og de aner ingenting om at det kanskje blir flere i hus:)

1 pp begynner så snart jeg får mensen.

Skulle vel strengt tatt hatt den alt, men ikke alt som går etter planen etter at spiralen ble fjernet.

Er såå spent på tiden fremover...

Lykke til.

håper det klaffer fort for oss begge:) ser at du har god avstand mellom ungene, det er lurt for kroppen din:) da har en mere overskudd og det er bra...vi skulle vel ha ventet litt vi også siden graviditetene mine er litt tøffe, men så var det dette med alder da:) så da velger eg å fokusere på at det blir gøy for ungene, selv om det blir tøfft, kivr meg litt til en ny graviditet,men det er verdt det:)

Hei igjen.

Ja håper det klaffer fort for oss.

Jeg tenker også litt på alder nå, og ønsker at det skjer fort.

Samtidig er jeg litt sliten for tiden, så av og til lurer jeg litt på hva jeg egentlig begir meg utpå..

Vel, TR dukket omisder opp i dag, så da er vel 1 pp i gang... :)

Tror nok ikke jeg kommer til å stresse med det, for å si det sånn...

Lykke til, jeg skal følge med deg :)

Annonse

Tusen takk kjære Luna:) Begynte når jeg var 25 jeg da (og ifølge noen her inne nesten for gammal allerede da hehe;). Så i helga er det 18-års feiring for tvillingene, med kjærester og smått og stort. Moro å se hvor stor glede de minste og største har av hverandre(så da er det jo ikke så farlig at mora er gammal og ikke orker å herje så mye hehe) Neida, synes ofte de på 18 klager mer over å være slitne enn meg,jeg....Er nok ikke så mye medfølelse å få fra mora på det,nei;)(kommer en venn av oss også som har en sønn og et olderbarn på samme alder, det går helt strålende,-ja alt er mulig!)

nå vart eg nysjerrig magica:)

sønn og oldebarn på samme alder....fortell, fortell:)

min mann har barnebarn og barn som er akkurat like gamle,men sønn og oldebarn,det er da ikke mulig!

da må han ha fått barn som 20 åring og barn som 60 åring:)

så gøy da:)

Det er nesten riktig:) Men tror noen var enda tidligere ute. Han er 60 og har en sønn på 4. I tillegg har de ei jente på 8 og ei på 13. Og så har han da de 2 voksne barna, og kona har også 2 voksne fra før. Det blr da 7 barn og noen barnebarn og 1 oldebarn;) Kona er litt yngre,-44 tror jeg hun er nå. Så det finnes mange måter å gjøre ting på, sålenge en er fornøyd selv:) Du er heldig som prøver på en til:) Selv er vi foreløpig litt usikre, men om jeg virkelig får lyst er nok ikke mannen så vanskelig å overtale...;) Foeløpig har jeg ikke funnet noe i livet som slår det å være med på å skape et nytt liv!

Annonse

så artig:)

er så enig med deg det er helt fantastisk å være gravid å følge utvikklingen fra helt fra begynnelsen:) følelsen av å være mamma er ubeskrivelig, en elsker barna så ekstremt høyt:) bare den derre fødselen eg ikke liker så godt:)

i dagens sammfunn er lista lagt alt for høyt....det gjør det vanskelig for dem som ønsker seg store familier....men vi skal klare det:)

du skal bare se at det klaffer med tvillinger neste gang, 7 er et fint tall:) du må si i fra viss dere skal prøve på en til:)

-Du er nå søt og da:) Ja, 7 er et fint tall, men tvillinger igjen hadde vel vært litt voldsomt tror jeg. Jada, jeg skal si ifra hvis vi prøver(nå driver vi bare litt usikker prevansjon hehe). Er veldig dårlig på fødsler selv. Skikkelig god til å bli gravid, ruge, amme osv, men blir no tull hver gang jeg skal føde selvom jeg er skikkelig forberedt og har all tru på en naturlig fin fødsel. Skulle vel helst hatt en stand in der ja..... Ja, vi må nok bare ta lista i egen hand og plassere ho der vi vil trur jeg:)

litt usikker prevangsjon er en fin ting:) da blir det fort flotte resultater:)

godt å høre at du roter til fødslene også, da er det håp for meg:) får panikk og skriker meg igjennom hele greiene:) har planer om å føde stående og gå under riene,men eg bare ligger der å hyyyyyyyler:) klarer ingen ting anna...nå er vel mine fødsler fra (4 cm og til ungen kommer) styrt fødsler...så det er veldig inntenst:)

er dine tvillinger to egga har du jo 15 prosent sjangse for tvillinger igjen,særlig med tanke på alderen din:) (men det visste du vel)

nå skal eg ikke erte mere:) det er så koslig å prate med deg:) du er så positiv:)

Bare moro det:) Ja, har tom blitt spådd tvillinger.... Ja de er toegga;) Det der med alder vet jeg ikke så mye om,-gidder ikke lese så mye om det...er så mye negativt rundt det synes jeg som jeg ikke har merket noe til selv.

Når det gjelder fødsler er jeg treg jeg da. Bruker dagesvis på å komme ordentlig igang, får unger på over 4,5 kg og er 164 cm selv(vet ikke om det har så mye å si). Ender med at de sitter fast på en eller annen måte. Har en vakumfødsel(tvillingene), ett keisersnitt, en med brukket arm uten pust og helt blå, og en "normal" fødsel. jaja, men om det blir en til prøver jeg meg vel igjen tenker jeg,-enten positiv eller helt kokko;)

Koselig å prate med deg og!

Du høres ut som meg du Maria Isabell.

Jeg er en mester på å bli gravid, amme og alt det det, men føde...det hater jeg. Går å gleder meg og tror det skal bli en fin opplevelse, men så blir det bare kaos, går for fort, rekker ikke sm.still, får store barn og får fullstendig panikk. Blir aldeles "pleiepasient" og livredd...hehe.

Må le av meg selv...men jeg skal nok klare å hyle meg gjennom en fødsel til!!

Dette blir veldig spennende fremover. Blir siste for min del da, mens du kommer til å vanke her inne i flere år ennå skjønner jeg :) :)

Lykke til du også magica, ....med tvillinger..hehe

luna:)

det er godt å høre at vi er enda fleire som ikke er særlig god på å føde:)

men det hjelper å skrike, en får liksom ut litt av smertene føler eg:)

eg har allerede begynt å bekymret meg for at det kommer til å gå enda fortere 3 gangen...tenk om vi ikke rekker fram i tide....

problemet er at barnevakten bur en time kjøring unna oss, så vi må nok møtes på sykehuset, det betyr at de stakkars barna mine blir med på halve fødselen,eller hele alt etter om vi rekker fram i tide....

stress, trur bare eg ringer ambulangse med en gang og så får min mann komme etter barnevakten har nådd fram.....det kan være han går glipp av fødselen da, men eg føder heller alene enn å risikere at ungene blir med på bilfødsel....

å føde...huff, eg haaaaaaaater det.....er ikke gravid en gang og så har eg allerede begynt å tenke på det....

magica

huff for noen fødsler! eg har problem med å takkle mine fødsler som de beskriver som helt perfekt....

alder ja, eg har selvfølgeli lest litt for mye og har det veldig travelt... kunne ønske eg var like avslappet som deg:)

eg ønsker meg tvillinger (eg vet det er helt fjernt å ønske seg,men eg er jo litt rar,så lenge alt går bra, det er jo økt risiko)

Hehe.

Hadde jeg hatt en time å kjøre tror jeg jeg hadde blitt helt tullerusk.

Her er det 10 min! Og likevel er jeg livredd....redd for å ikke rekke sm.still igjen, redd for å miste kontroll og ikke minst redd for å bli helt ødelagt i underlivet...vet ikke hvorfor....har jo gått bra før liksom....Jeg er rett og slett livredd for å føde. Men jeg har så lyst på en baby igjen :)

Jeg synes jo selv jeg er en reser til å lage perfekte barn da :) :)

Hei folks!!!

Og hei Maria Isabell..he he..jeg har jo bare såå lyst til å bli gravid igjen.

Den ene etter den andre, både venner og familie har beg å få mager...prater om små klær og spark og amme bh`er..he he=)

Jeg skal liksom "vente" ett år med å bli gravid da... hvorfor det??-fordi vi har ei jente på 10 år og en gutt på12 år som er her annenhver uke. (min mann sine) Og vi har to gutter sammen..1 og 3 år...

om 1,5 år er dem 3, 5, 11 og 14 år.. hi hi

Lykke til alle sammen=)

har også 07 og 08 barn:) vi må få en i 2010 også:) få ut spiralen og sett i gang prøvinga:) hihi:)

har eggløsning på lørdag og eg bare må bli gravid denne pp...eg har ventet så lenge og er så utolmodig:) gleder meg veldig til å bli gravid igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...