Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Hvordan har formen deres vært etterpå?! Og hvordan var den da dere var syke?! Fikk dere tamiflu? Føler at jeg handler skikkelig enda...1 uke etter ferdig kur...
Leona77 Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Kanskje litt teit av meg å svare siden jeg ikke fikk svar på min prøve, men legen var sikker på at det var svineinfluensa pga. symptomer og smitte i nærmiljøet. Jeg fikk Tamiflu, begynte på det raskt. Jeg hadde feber bare tre dager, men hoster fortsatt (det er to uker siden jeg var hos legen) har vært ekkelt tett i brystet og veeeeeldig slapp og susete. Først nå begyner formen å ta seg sakte opp.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Godt å høre at det ikke bare er meg...herregud, blir nesten bekymret fordi formen er så dårlig....men denne influensaen tar vel ekstra på når vi er gravide også...
opsi fødeklar Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Ungene mine her har det fortsatt. Høy feber i ca 2 dager, men en uke etter feberen er de fortsatt hanglete, magevondt, svimmle etc.. Jeg er vaksinert, og bruker relenza så jeg tror jeg unngår den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå