Gå til innhold

gleeder meg sånn til julematen :) hva er deres favoritt??

Anbefalte innlegg

julebord sesongen er over oss :)

og jeg gleder meg til neste helg

da er det min tur til å spise årets første pinnekjøtt

(men jeg må ha brun saus til, og det er det ikke mange som praktiserer...så på det fleste julebord er det pinnekjøtt og ribbe som er tingen - da får jeg susen til ribben på pinnekjøttet mitt)

ja er jeg ikke rar...og dette kan jeg ik skylde på svangerskapet og lyster...c",)

Fortsetter under...

Får også desverre en kvalmende følelse når jeg tenker på julemat:( Har aldri likt ribbe, men er veldig glad i pinnekjøtt.. Men var å sku spise saltkjøtt hos foreldrene mine for en liten stund siden, å da ble jeg hengende over toalettet...:(

Annonse

Normalt sett elsker jeg julemat, men forrige gang jeg gikk gravid klarte jeg ikke så feit mat. Ble kvalm. Er i samme kvalmehelvete nå, så regner med det blir kun poteter, saus og grønnsaker på meg i år:-( Sukker og fett får meg til å ligge over doskåla:-(

Spekemat:) Nam nam, har altid elsket spekemat og går bare å gleder meg som en gal, og tenker som så, etter denne julen kommer jeg til å være feitere enn noen gang, også letter jeg på samvitigheten med å tenke "hallo jeg er jo gravid, så det er ingen som kommer til å tenke på at noen av disse kiloene faktisk er julemat"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...