Gå til innhold

Tfk joggster twist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

den er mindre enn mange andre. jeg hadde quinny før, og DEN var bred.. den her får plass overalt!!! virker stor når man står bak den altså.hehe... litt sånn flaggskip, men det er l"lureri", den er stor bare der den skal være det:D

Slenger meg på de andre her; synes heller ikke den er stor i butikker. Ser slik ut, men er faktisk ganske så smal, ja. Kommer frem de fleste steder. Det er vel utformingen på kalesjen som gjør at den ser så stor ut, men denne utformingen gjør også at ungen skal bli utrolig stor før h*n stanger oppi kalesjen. Min treåring har fremdeles plass under den:)

Slenger meg også med de andre her. Den er kjempe fin å trille inni butikker, snur på flekken:) tar liten plass i baggasjeromme og er lett å klappe sammen. Men jeg må bare nevne de tingene jeg er misfornøyd med sånn at du kan tenke deg om:) at den er veldig åpen når du har sportsdelen i bruk, at det ikke er full liggestilling på den, at det ikker er trekk til den. Må bruke regntrekke.

Det er kjempe fint at man kan klikke bilstoln på vogna (uten sporsdel og med sportdel) savner det, nu er min sønn 8 måneder og har bytta bilstol. Vi har også kjøpt en til vogn, Simo kombi som han sover ute i:) Tfken bruker vi på byturer:)

Jeg syns kanskje ikke den er 100% ideell som "shopping vogn, men jeg er superfornøyd med min TFK Joggster. Har nå brukt den flittig i 12mnd. Den er super turvogn, god å trille, god plass til barnet, god på alle fører også snø OG den tar liten plass i bilen i forhold til alle andre vogner jeg har forsøkt å legge inn i bagasjerommet (et lite knepp tyngre enn de andre vognene da). MEN jeg er veldig fornøyd og ville gjort samme valg om igjen;-)

Har også arvet en OTH. den er smalere, lettere og ser nettere ut, men den har også mindre plass til barnet og tar større plass i bilen.

Lykke til med valget!

Annonse

Tusen takk alle sammen. Tror vi har bestemt oss for å gå for TFK. Har en Simo kombi fra før som vi skal fortsette å bruke som sovevogn (spesielt i barnehagen).

Det var dumt å høre at den er så åpen, men simoen kan jo fortsatt brukes når det trengs.

Når det gjelder det med at den er åpen, så har vi både stormtrekk og fottrekk til vognen, men er usikker på om stormtrekket er til salgs lengre. Det som derimot garantert er til salgs, er uvnettingen, og den har vi brukt mye når det har vært har vært litt vind eller kaldt ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...