erteposen + 4 Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Ja, sikkert dumt spørsmål:) Jeg har sett at i diskusjoner om interiør og smak har de to blitt brukt som eksempel. Hva er det?
Gjest Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Ørn er en spøk for noen med litt rar humor etter en mor skrev et innlegg på anonym for litt siden om at hun var redd for at en ørn skulle ta babyen hennes som sov ute i vogn. Mor og barn lampe tror er sånn stålampe som lyder rett opp i taket, men med en liten del som stikker ut av midt i som også er lampe/lys på (leselys), og begge ysene kan skrus på/dimmes hver for seg. Tror det er slik. Var veldig populær for en del år siden.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 hehehehe, jeg synes ørnehumoren er kjempemorsom! Veldig typisk dib-ting liksom, å være bekymret for at en ørn skal ta ungen mens den sover i vogna ute:D Mor og barn - lampe er en slik lampe som alva beskriver; med en uplight-"skål"-lampe øverst, og et vendbart leselys midt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå