Gå til innhold

rier, men stopper opp hele tiden

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt rier i 8 timer nå, helt nede i 5 minutters mellomrom, så stopper det opp og varer helt opp til 15 minutter i mellom, så nedover igjen, stopper opp osv. Hvor lenge kan man gå sånn? Kan man spørre føden om hjelp til fortgang etter xx antall timer f eks? Eller må man bare holde ut? Jeg er tre dager over terminen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140962484-rier-men-stopper-opp-hele-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, sånn har jeg holdt på i natt også. Trodde jeg var i gang jeg, sånn smått hvertfall. men etter 3 timer sovnet jeg, og da jeg våknet var det ikke noe mer?? ;( Ble skikkelig skuffet jeg.. men det er nok vanlig at det kommer og går litt, selv var det ikke sånn førstegangen, men men..

Lykke til ;)

• 2 måneder senere...

Jeg gikk 48 timer med rier med 2-5 min mellomrom før jeg fikk epidural og drypp som skulle sette i gang. Etter de første 24 timer fikk jeg en tablett som skulle stoppe riene, da ga de seg etter ca to timer, og holdt seg borte i ca to timer før de begynte igjen. Vannet gikk etter ca 30 timer, da skal det vel ikke gå lenger enn ca 1 døgn før de setter igang! Jeg var 1 uke før termin. Hvis du blir stressa eller babyen blir stressa av riene vurderer jordmor om de skal sette igang :) Ser det er lenge siden du skrev, så du har sikkert født, men kanskje noen andre får hjelp av dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...