mollie Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 har seriøst behov for å farge håret nå, men har ikke så god råd. Så lurer på om det er trygt å bare farge det selv? er 9+4
nurket4a Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Hei. Jeg ringte jordmor for noen uker siden for å spørre om jeg kunne farge håret. FIkk beskjed at det var ingen fare, skulle bare farge håret. Hun sa at det er farligere å røyke enn å farge håret...
♥Madame_Mim♥ Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Det skader ikke fostret å farge håret. Men det anbefales at du hvertfall gjør dette hos frisøren. Grunnen til dette er at håret ditt forandrer seg når du er gravid og resultatet kan bli annerledes nå..
*månestråle* Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Har hørt begge deler når det gjelder dette. Det fleste sier det ikke er noe problem, men på grønn hverdag sine sider fraråder de det pga stort innhold parabener o.l Er sikkert forskjell på fargene da...Sliter med en skikkelig ettervekst selv
Gjest Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Det finnes ulike typer hårfarge. Hvis du vil føle deg helt sikker, kan du gå til en frisør som har økologiske farger. Bor du i Oslo, anbefaler jeg kjeden "På Håret". Har farget håret med økologiske farger der noen ganger nå, og det er både trygt og blir veldig bra. Og i tillegg er ikke fargen så voldsom, så etterveksten blir ikke så tydelig. Men det forutsetter at du skal farge til en litt lignende farge som du har opprinnelig da, ikke total forandring.
mollie Skrevet 11. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2009 Tusen takk for gode svar alle sammen. er jo greit å se litt ok ut på håret fremover med julebord og div sammenkomster
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 jeg er utdannet som frisør,og farging av håret gjør ingen ting,ikke bleking eller..man skal ikke stå og sniffe på fargene ikke noe prop,men fargen kan bli annderledes,selv om du har brukt samme fargen hele tiden så kan den slå ut og bli noe anderledes denne gangen... men ikke noe farlig,så farg i vei
ma:) Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Skikkelig behov for en tur til frisøren og helst stripe håret når denne kvalmen er over og det nærmer seg jul. Utsatte frisør i slutten av sept og farget håret hjemme fordi jeg hadde så vondt i ryggen at jeg ikke kom til å orke å sitte i frisørstolen. Visste ikke da at jeg allerede var gravid... Håret blir jo ikke finere av at jeg ligger hjemme heller...
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Man hører forskjellige ting, det har jeg og gjort. Men det som er, før i tiden var det brukt flere "farligere" stoffer i hårfarge enn hva det er brukt i dag. I dag er fargen mer tilpasset til å holde på med selv og ikke skade uansett om man skulle være gravid eller lignende... Så det er ikke noe problem ) Skal selv gjøre det snart her Viktig å føle seg vel med alle hormonene som svirrer om dagene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå