Gå til innhold

Hva regner man etter?

Prinsesse2_på_vei*Fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har ei datter på 9 mnd fra før, og har nå tatt 5 graviditetstester (strips) etter at jeg har hatt mye humørsvigninger, og gråter av ingenting, svimmel, hodeverk og generelt smådårlig i formen og alle viste svakt positiv. Men jeg lurer på hvor langt jeg er på vei. Jeg gikk på minipiller men klarte aldri ta dem til samme tid og glemte den noen dager..men så slutta jeg på dem fordi jeg ikke hadde hatt mensen på en stund og fordi det ikke var vits å ta dem en periode. Men mensen kom aldri..

Jeg begynte på dem igjen og da fikk jeg mensen ( noe som er veldig vanlig) men så etter ei uke ca så hadde jeg ikke mer piller og fikk ikke legetime før to uker etter så da gikk jeg jo uten..fikk to småblødninger som varte noen dager hver.

Skal jeg regne fra første dag i siste mens? altså drite i de to småblødningene?

For jeg tok en test etter di blødningene å den var negativ så da er det vel mest sannsynlig at jeg skal regne etter første dag i sist mens og er 5 uker på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skulle ringt legen for å høre.Kanskje du kan få tidlig ul for å fastsette termin. Ikke så lett å vite ha du skal regne etter her..

Gratulerer med positiv test da :)

Skrevet

Ja skulle til legen neste tirsdag, men ringte nå å fikk time halv 9 i morgen:) så han vet vel hva han skal gå ut ifra å regne etter ellers så håper jeg jeg får tidlig ul. Er jo greit å vite ettersom jeg ønsker å ta svineinfluensavaksinen også etter uke 12. Men rart å ha så mange symptomer hvis jeg har blitt gravid i midten av oktober. Heheh men finner nok ut av det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...