*månestråle* Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 det har ikke jeg nemlig og har ikke hatt det til nå heller, er 9+1 i dag, blir selvfølgelig litt engstelig. Kan kanskje ha noe med at jeg ammer 1 gang per døgn ennå..?
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Hei jeg er i begynnelsen av uke 8 og har ikke ømme pupper. Du skal bare være glad for at du ikke har mye symptomer. Min søster var slik med begge sine og de er friske og raske.
Gjest Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 jeg har ømme puppe kvelden, men ikke noe voldsomt ømme heller. hadde ikke det med de to første jentene mine heller
juni2010mamma Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Mine var så ømme at jeg ikke klarte å bruke bh eller ligge på siden. Det gikk plutselig over i uke 8, men nå er dem litt ømme igjen
Øst Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Hei Så heldig du er som ikke har ømme bryst, jeg har hatt det hele tiden. Det er til og med vondt å dusje. Er 10+5
LilleBanan blir storebror Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Jeg har ikke ømme pupper. Kun brystvortene er sensitive, resten er som før. De er blitt litt større nå i slutten av uke 8. Hadde kjempe ømme pupper med forrige. Men da var jo hele svangerskapet totalt annerledes.
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Mange tanker som svirrer når man er gravid vet du... Men er nok normalt å ikke være øm og Jeg synes du skal være glad, har vært øm lenge siden før forventet mens, sliter med å bruke BH og kan ikke komme borti de i det hele tatt når jeg ligger eller hva som helst. Skikkelig vondt! Er 7+2 nå... Så vær glad du
Annci<3 Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Alt d går an å uroe seg for:) Jeg hadde hverken ømme pupper, noe særlig kvalme (kastet opp en gang første trimester) eller andre plager. Humørsvigningene og kravstor i matveien var igrunnen de eneste skikkelige symptomene jeg hadde. Jo mindre symptomer - jo bedre. Vær glad du slipper ømme pupper. Engstelig trenger du hvertfall ikke å være:)
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 Det er vel fra person til person det, skulle ikke tro det var noe galt av den grunn. Jeg har ekstremt ømme pupper, klarer ikke gå uten BH, pleier det hjemme i joggis og sånn, det gjør ordentlig vondt i puppene om jeg bøyer meg fremover. Aldri hatt så vondt i puppene før, vart i rundt to uker. Aner ikke hvor langt jeg er på vei, muligens rundt 6 uker, fant dte ut idag, etter lang tid med mistanke:)
vårbarn2013 Skrevet 11. november 2009 #11 Skrevet 11. november 2009 Jeg er bare i uke 5 men har omme pupper allerede og mye rare vondter i magen...
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 11. november 2009 #12 Skrevet 11. november 2009 Jeg har veeeeldig ømme pupper og har hatt det hele tiden, er 8+6. Skikkelig følsomme brystvorter og har måttet sove med sportsbh innimellom:P
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 11. november 2009 #13 Skrevet 11. november 2009 Mine er ikke ømme i det hele tatt, tror ikke jeg kommer til å føle meg skikkelig gravid før ømheten kommer
superspent75gravid Skrevet 11. november 2009 #14 Skrevet 11. november 2009 Mine er heller ikke ømme, men jeg vet det kan komme senere da det gjorde det i mitt første sv.skap... Det er skikkelig ubehagelig, så jeg nyter tiden uten;)) Vær glad du slipper det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå